Ykkönen ja kolmonen tullut koettua 😋, kakkonen vasta suunnitelmissa ja odottaa sopivaa paria 😘😘 Entto valehtelee seuraavaksi samalla kun kahlaa FFM asento-oppaita ja miettii miten kunnon kerrosvoileipä tehdään 😊
Kiitos Stan. Tutkin oppaita, Stanin ykkönen ja kolmonen itsekin tullut kokeiltua duossa.
Mutta jatketaan uusilla:
1) Ensi viikolle olen sopinut yhden(1) tapaamisen palveluntarjoajan kanssa. 2) Kuluneella viikolla kävin tapaamassa kahta(2) eri palveluntarjoajaa. 3) Kaiken kaikkiaan olen sopinut tulevaisuuteen tapaamisen kolmen(3) eri palveluntarjoajan kanssa.
1. Bud Spencer, arvauksesi on melko lähellä totuutta mutta meinaan uiskennella avannossa lisätääkseni verenkiertoa ja muutenkin kehon virkistämisen takia.
2. Olen pitänyt salitaukoa nyt muutaman vuoden mutta päätin aloittaa jälleen äheltämisen jotta saisi tähän kieroon selkään jotain tolkkua...eli mave kausi alkaa lähiaikoina. Sori Hattu
3. Hiihtämisen aloitusta olen suunnitellut jo parisen vuotta mutta koska alakoulu aikainen opettajani pilasi tulevan huippu urani Niskasen parina niin siirrän sitä jälleen vuodella eteenpäin...en tosin aio lasketellakaan jos ei lautailua lasketa ja sitähän ei lasketa...