En tiedä mikä se seksiäksä on ja hetken patsateltuani tulin siihen tulokseen että juuri se mitä itse Thor ei tiedä niin sen täytyy olla potaskaa! Ja tällä kertaa se on tuo seksi mikä lie äksä!
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.
Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.
Hmm, tavanomaisella tuolillakin on keksitty käyttöö, mutta tämä kaarrevadivaanityyppinen tekele mahdollisti luontevasti erilaisia asentoja...
Tuli kokeiltua keinuntyyppinen laite, siihen mausteena gagballin ... Oli mieluisar kokemukset, mutta...
Seksiäksä tai Andrews Cross tai x-cross, rakkalla laitteella monta nimeä ja jopa wiki tietää https://en.wikipedia.org/wiki/X-cross_(BDSM)... Mutta ei, viime aikoina ei ole ollut...
Laitetaas tällainen pikkutuhma juttu joka olisi upea toteuttaa näiden naisten kanssa mutta jostain syystä yksi ei vain kuulu joukkoon. Eli haluaisin että naamani päällä istuisi:
1. Tinze 2. Fitnessmuija Eevi T 3. Kolmiloikkaaja Kristiina M
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.
Sitten vastauksiin. Olen jo pitkään unelmoinut että Tinze tai Kristiina istuisivat hajareisin kasvojeni päällä mutta jostain syystä tuo Eevi ei kauneudestaan huolimatta sytytä. Eli Kyybel jopa suorastaan tiesi vastauksen ja menee jatkoon!
1. Tosiaan ystäväni täyttää tasureita joten mikäs sen parempaa kuin itse tehty kesäinen t-paita huumorilla minkä vain hän ja minä ymmärrämme. Ja harvoin ostan lahjoja aikuisille jos ei viskipulloja lasketa. Eli Entto ei tällä kertaa.
3. Tapani mukaan olen viime tippaan liikkeellä valmisteluissa ja tiedän että kiire tulee jälleen mutta paikat katsotaan heti kunhan lumet on sulaneet ja saa pyörän liikkeelle sysikorpeen. Joten Meemekin väärässä tällä kertaa.
2.Patsastelija oli tällä(kin) kertaa oikeassa...tavallaan. Vappua olen viettänyt tähän asti töissä ja sama perinne jatkuu myös tänäkin vuonna eli ei tartte tupeeta päähän istutella.
2. Pohdin vähän, tuttavapiirissä ei ole ketään joka olisi tullut kaapista ulos ja myöntänyt omistavansa sehän. Uskoisin että Patsas kuuluu saman ryhmään...