1. Mäkäräisten puremaksi - olen tehnyt ulkokuvauksia jonkin verrankin, mutta oiskohan se...eteläisestä sijainnista tai kuvausten vuodenajasta, mutta mäkäräiset ei ole koskaan hyökänneet mun kimppuun kuvauksissa.
2. Muurahaisten puremaksi - kuvan yhteydessä kommentoinkin, että palmu sai kostonsa. Otin siitä reippaasti kiinni (tapahtui ulkomailla), ja kuvaaja napsi kuvia meneen altaan toisella puolella. Vaihdettuani muutaman kerran otetta alkoi aikamoinen polte kädessä. Ja huomasin palmun toisella puolen menevän muurahaisten polun. Ei mitään käsitystä mitä ne olivat, mutta hieman kivulias lopputulos. Toivottavasti kuva oli sen arvoinen.
3. Paarmojen puremaksi - tämä on tapahtunut vain kerran, ja outoa oli että kuvausajankohta oli vielä tosi varhainen vuodenaika. Jotenkin paarmat vain päättivät, että olen heidän rantabuffa. Siinä kun maastossa koittaa itse taitella sexyjä poseja tasapainoitellen korkkareilla, ja kuvaaja koittaa rämpiä tasapainoitellen jyrkässä mäessä alempana...noh, paarmat saivat ruokarauhansa.
Joten Porphat, täydet pisteet ja jatkoon, valehtele hyvin!