”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Niin no, Nimaralla oli tästä ihan tieto. Koiria ei ole ollut ainakaan vielä.
Nimara jatkakoon.
Non niin, nyt en ekana kirjoita toiseen tekstinkäsittelyyn ja pääse korjaamaan. Se meinaan on salaisuus minun muka fiksujen tekstien takana. Hitsi, näin perusrehellisenä ihmisenä on vaikea valehdella. Pitää vissiin vaan valita joku aihe, Villen innoittamana se on ruoka. Syöminen kun on melkein yhtä seksikästä kuin itse seksi.
1. Ostan vaan D-leikattua lohta 2: Valmistan lohen useimmiten uunissa smetanassa 3. Tykkään enemmän kylmäsavustetusta kuin graavilohesta
No kuka arvaa oikein näistä pesemättömän pilden hajuisista vaihto-ehdoista? Voi ei noita kympin äikkätytön kirjoitusvirheitä
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 09, 2020, 19:27:16 kirjoittanut nimara »
Spede eikun Seepeli oli taas oikeassa. Savupyttyyn luiskahtaa minun lohi, jollei kokonainen, niin D-leikatu file. Reissumiehen päälle laitellaan mieluummin kylmäsavustettu kuin graavilohi. Melkein tekisi mieli antaa Seepelin ja M15t3rG:n harrastaa keskenään, Nezztori kiitä luojaasi ettet päässyt tai siis joutunut kolmen kimppaan
1. Olen ollut tuomarina akateemisen kyykän mm-kisoissa. 2. Olen ollut vessassa yhtäaikaa Juha Tapion kanssa. 3. Olen saanut Fortnite-pelissä nollan tapon soolo voiton.