Aloitetaan totuuksista. Katsotaan valhe viimeiseksi.
Kakkonen on totta eli näin kerran kävi. Nautimme parin tunnin maksetusta sessiosta juomien kera perjantaina keskiyön jälkeen. Kun aika oli loppumassa, huora totesi, että hän voisi yhtä hyvin jäädäkin. Shampanjaakin kun oli jäljellä. Toisin kuin monet luulevat, se oli vain ilmoitusasia huoratalon autokuskille.
Olen tainnut ennenkin kertoa, että loin tarkoituksella hyvät suhteet erääseen laadukkaan huorataloon. Kohtelin huoria todella hyvin, annoin juomarahoja ja pidin hyvin. Olin myös ahkera asiakas. Toimituksia hotellihuoneeseeni oli monta kuukaudessa, välillä useampi viikossakin. Johonkin päivärahat pitää käyttää. Se johti paitsi siihen, että sain aina mitä tilasin, parinkin huoran liialliseen innostumiseen. Kyse ei ollut rakkaudesta vaan hyvästä asiakassuhteesta. Niinpä Madame kerran tilausta tehdessäni kertoi, että heillä on pientä känkkäränkkää siitä kuka saa tulla luokseni. Eräs kun oli ilmoittanut, että vain hän.
Ykkönen on vale. Huoratalo piti minua hyvänä. Toiveeni toteutettiin. Tissit hotellihuoneessani vierailleilla oli töröt, korot korkeat ja hiukset hyvin blondattu. Olin myös usein vastuullisessa tehtävässä eli johdattelemassa uusia tyttöjä huorauran alkuun toimimalla ensimmäisenä asiakkaana. Vaan aina maksoin. Välillä vähemmän, joskus enemmän.
Ilona Tequila jatkaa.