Borssikeittoa ei kukaan syö. Sen pitää olla Borsch.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
1. Minulla on asunto Kangasalassa. On minulla siellä asunto.
2. Minulla on asunto Aurassa. Täälläkin on pieni kolmio.
3. Minulla on asunto Turussa. Turkkussessa ei ole ainakaan vielä.
Ilona jatkaa.
1. Olen pannut kiinalaista huoraa New Yorkissa 2. Olen pannut korealaista huoraa Tokiossa 3. Olen pannut ghanalaista huoraa Moskovassa
Aika ottaa iltalääke ja katsoa miten ne hommat oikein menikään. Ykkönen on totta. Kiinalaisen naisen sain kutsuttua hotellihuoneeseeni New Yorkissa ja onnistuimme puhumaan hinnankin kohdalleen ilman, että mainitsimme maksullisesta seksistä mitään. Kumpaakin epäilytti, että jospa toinen edustaakin virkavaltaa. USAn vapaus kun on sitä, että sekä seksinostajia että -myyjiä vainotaan.
Myös kolmonen on totta. Kyse oli opiskelijasta, joka luki itseään lääkäriksi Moskovassa. En koskaan pane tummia Suomessa, mutta maailmalla törmää ihan hyviin tapauksiin.
Sen sijaan kakkonen on potaskaa. Minulle japanilaiset huorat eivät tussuaan jakele kun en ymmärrä paikallista kulttuuria niin yritin korealaista huoraa. Yritykseksi se jäi. Vaati puhelimessa minua sanomaan mistä maksan hintakeskustelun aikana ja minua alkoi pelottaa onko kyseessä kuitenkin poliisien ansa.