Jesh, kerätään vielä voimia mutta nukialaista saapasta ja nellimaista peräsintä herätti tunteita... Muualla tuli vastaan dommen äsköniä, mutta fiilis tyssäsi erään juttuun enkä jaksanut innostua.
2. Voisi kuvitella että kunkku aina voittaa kunigattaren, mutta näin sakki ei toimi. Tarvitaan toinen kunkku myös. Ei taida sopia Thorin ajattelumaailmaan.
Sitten vastauksiin. Olen aikoinaan pelannut näitä kaikkia innokkaasti mutta viime vuosina joitain on jäänyt pois ajanpuutteen takia.
Stanille tiedoksi että olen pelannut viime aikoina biljardia (sekä taskubiljardia) monta kertaa viikossa.
Prophat päätteli myös väärin (vaikkakin viisain perustein). Olen pelannut viime aikoina shakkia erästä nuorta shakkinörttiä vastaan voittamatta häntä kertaakaan.
Darts on viime aikoina jäänyt mutta aion aloittaa sen tänä vuonna ehkä uudestaan.
Eli tuo kaikkien ärripurrien ärripurri äRHäkkä menee jälleen katkoon... eiku siis jatkoon!
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.
Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.