”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
1 on soopaa, et ole vienyt yhtään. Ne on vienyt sut.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Kolmonen pötyä, et ole niin vanha. Muistan kun yksi enoistani poikkesi meillä jonain kesänä uuden naisensa kanssa, olivat menossa Ruisrockiin kusisatasella Fiatilla. Minä olin silloin pieni poika vielä.
Kyllä tässä niin kuulkaas kaiffarit kävi, että Tibenius voitti skaban. Ruisrockista ei pikku-Jormalla ollut tietoakaan, mutta hirveän kauaksi tuosta ei jääty, nimittäin isoveli ja serkkupoika pääsivät sinne. Minä tykkään ihmisistä ja seurasta kovin. Siksi naisiakin on kolme siunaantunut vierelle pidemmäksi aikaa ja Big Brother on mitä mainiointa viihdettä yksinäisiin hetkiin. On kuin kylässä oisi tusinan verran kaiffareita.
Jormalle kitos. Valehdellaanpa taas hiukan, tällä kertaa siviilihommista.
1. Menetin poikuuteni neitsyelle. 2. Olen ollut parisuhteessa kaksi kertaa itseäni vanhemman naisen kanssa. 3. Kaikissa päättyneissä parisuhteissani aloitteen eroon on tehnyt se toinen osapuoli.
1. Menetin poikuuteni neitsyelle. 2. Olen ollut parisuhteessa kaksi kertaa itseäni vanhemman naisen kanssa. 3. Kaikissa päättyneissä parisuhteissani aloitteen eroon on tehnyt se toinen osapuoli.
1. Totta. 15-vuotiaiden jaettu ensikokemus. 2. Totta. Kaksi kertaa olen seurustellut itseäni muutaman vuoden vanhemman naisen kanssa. 3. Valetta. Puntit ovat aika lailla tasan tässä kohtaa.
Kumi on rullaantunut pois paikoiltaansa ja on sitä yritetty rullata väärinpäinkin,mut koskaan se ei vielä rikkoontunut ole. Villerius arvasi ja jatkaa peliä,ole hyvä.