Kerran virolainen palveluntarjoaja sanoi vaatteita riisuttaessa, että sulla on pienin mitä hän on elämänsä aikana nähnyt.kiittelisin oikein kovasti ja sanoisin " ota suihin "
Miten reagoisitte tällaisessa tilanteessa?
Uutiset:
Kerran virolainen palveluntarjoaja sanoi vaatteita riisuttaessa, että sulla on pienin mitä hän on elämänsä aikana nähnyt.kiittelisin oikein kovasti ja sanoisin " ota suihin "
Ehottomast puhas!!! Mie ain kysyn asiakkaalt et tahtooko/tarviiko käyvä suihkus ja pääsääntösest asiakas on ollu oikees jos on ollu sitä mieltä ettei tarvihe. Mut sattu tuos männä päivinä tapaus mikä ei ollu oikees. Se tunne ko vejät esinahan taakse ja alat asettaa kortsuu paikallee ja sielt pölähtää kauhia sissijuuston käry
Pari kertaa on sattunu tapaus et ko alan kuusysis ottamaa suihin ni pallihien ja perseen haju käyny nokkaa. Mie kuitekii lähen siit olettamuksest et aikuine mies tietää ihe millo on aihetta käyvä suihkus ja millo voi käyvä suoraa hommii. Onneks suurin osa tietää
Ehottomast puhas!!! Mie ain kysyn asiakkaalt et tahtooko/tarviiko käyvä suihkus ja pääsääntösest asiakas on ollu oikees jos on ollu sitä mieltä ettei tarvihe. Mut sattu tuos männä päivinä tapaus mikä ei ollu oikees. Se tunne ko vejät esinahan taakse ja alat asettaa kortsuu paikallee ja sielt pölähtää kauhia sissijuuston käryMullahan on kaikille halukkaille tarjolla suihku ja kysynkin aina heti ensimmäisenä että haluisko käydä suihkussa. Vielä en ketään siihen ole pakottanut vaikka joskus sille olisi tarve.. 🤷♀️
Pari kertaa on sattunu tapaus et ko alan kuusysis ottamaa suihin ni pallihien ja perseen haju käyny nokkaa. Mie kuitekii lähen siit olettamuksest et aikuine mies tietää ihe millo on aihetta käyvä suihkus ja millo voi käyvä suoraa hommii. Onneks suurin osa tietää
Ehottomast puhas!!! Mie ain kysyn asiakkaalt et tahtooko/tarviiko käyvä suihkus ja pääsääntösest asiakas on ollu oikees jos on ollu sitä mieltä ettei tarvihe. Mut sattu tuos männä päivinä tapaus mikä ei ollu oikees. Se tunne ko vejät esinahan taakse ja alat asettaa kortsuu paikallee ja sielt pölähtää kauhia sissijuuston käryMullahan on kaikille halukkaille tarjolla suihku ja kysynkin aina heti ensimmäisenä että haluisko käydä suihkussa. Vielä en ketään siihen ole pakottanut vaikka joskus sille olisi tarve.. 🤷♀️
Kaikkea tekin joudutte kestämään 😳🥺Ehottomast puhas!!! Mie ain kysyn asiakkaalt et tahtooko/tarviiko käyvä suihkus ja pääsääntösest asiakas on ollu oikees jos on ollu sitä mieltä ettei tarvihe. Mut sattu tuos männä päivinä tapaus mikä ei ollu oikees. Se tunne ko vejät esinahan taakse ja alat asettaa kortsuu paikallee ja sielt pölähtää kauhia sissijuuston käryMullahan on kaikille halukkaille tarjolla suihku ja kysynkin aina heti ensimmäisenä että haluisko käydä suihkussa. Vielä en ketään siihen ole pakottanut vaikka joskus sille olisi tarve.. 🤷♀️
Juuri näin miekin toimin, suihku on aina tarjolla ennen ja jäläkee asiakkaan nii tahtoessa
Töissä ei ole mitään väliä kunhan on puhdas! Ikävä kyllä välillä tulee vastaan ei niin puhtaita ja noh, eihän se mieluisinta ole. Siviilissä tärkeintä että se sopii omaan tavaraan täydellisesti.
Töissä ei ole mitään väliä kunhan on puhdas! Ikävä kyllä välillä tulee vastaan ei niin puhtaita ja noh, eihän se mieluisinta ole. Siviilissä tärkeintä että se sopii omaan tavaraan täydellisesti.
Mitä vit.... puhdas kulli? Ja koolla ei ole väliä?
Kävinkö Tallinnassa peniksen pidennysleikkauksessa turhaan?
Minä olen vähintään kaksi viikkoa pesemättä Jormaani ennen tapaamista, jotta OWO:n ottaja muistaa minut ikuisesti. Se Hesen majoneesin maku....naminami
Maistus varmaan sullekin?
Minä olen vähintään kaksi viikkoa pesemättä Jormaani ennen tapaamista, jotta OWO:n ottaja muistaa minut ikuisesti. Se Hesen majoneesin maku....naminami
Voi hesepoju, aivan turhaan nyt kävit! 😩 Ja hyi saa…😅 Vaikka en owoa teekkään niin se muhinut muna haisee silti.🤢
Terskan pään olisi myös hyvä näkyä puskan keskeltä😌
Voi hesepoju, aivan turhaan nyt kävit! 😩 Ja hyi saa…😅 Vaikka en owoa teekkään niin se muhinut muna haisee silti.🤢
Voi ikiopiskelija.
Kaikki on turhuutta. Mutta minulla on iso muna. Ei yhtä iso kuin Sepillä, mutta melkein.
Taidat olla väärällä alalla, jos sinua häiritsee pesemätön kiguli, ja et edes ota munaa suuhun. Vaikka sulla jano, ja haluat kukkani mettä.
neutralin hyvä ohje oli olla pesemättä kigulia kahteen viikkoon, koska hupakko ei unohda sitä makua ja miestä koskaan.
Se on sitten eri asia, onko se hyvä vai huono asia.
Voi ikiopiskelija.
Kaikki on turhuutta. Mutta minulla on iso muna. Ei yhtä iso kuin Sepillä, mutta melkein.
Taidat olla väärällä alalla, jos sinua häiritsee pesemätön kiguli, ja et edes ota munaa suuhun. Vaikka sulla jano, ja haluat kukkani mettä.
neutralin hyvä ohje oli olla pesemättä kigulia kahteen viikkoon, koska hupakko ei unohda sitä makua ja miestä koskaan.
Se on sitten eri asia, onko se hyvä vai huono asia.
Villi veikkaus, huono asia 😅 Ainakin mun kohdalla, vastaan on kerran meinaa tullut tällainen.. Olitko se sinä oi suuri Hese?😱 Ja nyyhkis, mikä ikiopiskelija, eikö ne ole sellaisia jotka vaan opiskelee ja opiskelee eikä käy edes välissä töissä?😢
^ Alatko sä heti perseilemään, kun sulle ei pidä kuriaErikoistuva lääkäri ei kutsu itseään opiskelijaksi.
30-vuotias EI ole liian vanha opiskelemaan. Minkäänikäinen ei ole. Esimerkiksi erikoistuva lääkäri (vaikka kirurgiaan) harvoin onnistuu opiskelemaan valmiiksi alle 30-vuotiaana,kun niitä opintovuosia lukion jälkeen on aika paljon.