Minun on alkanut ihan hirveästi tekemään mieli räyhäkkäitä, seksikkään sekaisin olevia lyhyitä hiuksia. Ei siis mitään kouvolan lesbotukkaa. Inhoan näitä luonnonkiharoita hiuksia ja lyhyempinä saan ne pidettyä suorina ja rikottuina. On minulla aiemminkin ollut lyhyet, mutta tummana ja tykkäsin niistä. Minulla on kyllä pienet kasvot ja omasta mielestä nämä hiukset ponnarilla on parempi. Vaan karkoitanko asiakkaat, jos pätkäisen? Tai no joo vitut, pätkäisen kuitenkin jos siltä tuntuu. Tuntuu myös, että sanon vittu liian usein
No en sano enää, vittu sentään. Tässä tapauksessa kiinnitän huomiota siihen kuitenkin, että vittu on kirosana, eikä mieliteko panna Mara Enkeliä, Martti (Mara) Ahtisaaren lapsenlasta; ei ainenkaan ihan ekalla tapaamisella, koska olen siveellinen tyttö. Vasta papin aamenen jälkeen. Eka tapaaminen menisi helposti stand up-esityksiin puolin ja toisin. Olisit kyllä hyvä siinäkin. No mitä vittua, en minä tuota sanonut, Lifti taas heittää välikommenttia. Ihana, lämmin ja hauska nainen olet. Tykkään ihanan pahoista naisista No ei silti mitään lepso juttuja, ettei tarvi karata Ivalon Essolle kahville.