Mua ei oo kukaan halunnut tavata maskin kanssa, tietysti onnistuu ihan vaan pyytämällä!
Uutiset:
Ei oo kellään ollut maskia tai pyytänyt sitä käyttämään. Harmi. Näen mielessäni kuinka imen munaa maski naamalla.
Tuolla kun joku kauhisteli sitä kuinka paljon hupsu tapaa turskia (ja saa siksi koronan), niin haluan tähän väliin todeta että voimme myös miettiä kuinkahan paljon enemmän työvuoronsa aikana ihmisiä tapaa esim kaupan myyjä? Korona on toki vakava asia, mutta ei tässä auta hysteeriseksikään ryhtyä.Kassatyttö ei valitettavasti tee owoa minulle. No ei ihan kaikki ammattilaisetkaan. Suuron ero on kuitenkin, että kassatytön ja minun välissä on plexilasi ja meillä molemmolla maskit päässä.
^ mut nyt puhuttiinkin ihan vaan tavattujen ihmisten määrästä.
Se kokemus mitä mulla on, niin maski suo asiakkaalle tilaisuuden tulla pelipaikoille paremmin tunnistamattomissa.
Mä ole syyllistynyt millään tavallaan. En kyllä ymmärrä edes, mistä olis pitänyt syyllistyä. Edelleen kommentoin vain sitä määrää, enkä ottanut mihinkään muuhun kantaa.
Mä ole syyllistynyt millään tavallaan. En kyllä ymmärrä edes, mistä olis pitänyt syyllistyä. Edelleen kommentoin vain sitä määrää, enkä ottanut mihinkään muuhun kantaa.
Sitten kommentoit väärään ketjuun, jos se ei liity koronaan! Sinun pitää nyt tehdä kokonaan uusi aloitus siitä, miten monta asiakasta kassaneiti enemmän kuin hupakko
Sitten kommentoit väärään ketjuun, jos se ei liity koronaan! Sinun pitää nyt tehdä kokonaan uusi aloitus siitä, miten monta asiakasta kassaneiti enemmän kuin hupakko
Määrä-mahdolliset altistukset. Sä et ole selkeästikään samalla sivulla. Oo sä siellä ja mä oon täällä. Hyvää päivän jatkoa.
Rakkaat tursakkeet.
Oletteko käyttäneet maskia hupakointireissullanne?
Onko syynä pöpöjen ehkäisy vai nykymeiningissä avautunut mahdollisuus saapua pelipaikoille kasvottomana?
Olla kasvottomana hupakon luona?
Vai mennäänkö niin kuin ennen muinoin, maskia käytän vain julkisissa paikoissa.
No muutenkin jutut menee laidasta laitaan. Älä viiti olla hiekkapillu. Ronja rules