Tämä menee entistä erikoisemmaksi.
Beatrix lähetti viestin torstai iltana. Kirjoitti, että voisimme tavata perjantai aamuna, mutta kertoisi tarkemman paikan vasta aamulla. (Mikä ymmärrettävää.)
Laitoin perjantaina aamulla muutaman viestin yli tunti ennen sovittua tapaamisajankohtaa, että pitäisi oikeasti se osoite jo tietää.
Näihin ei Beatrix vastannut yhtään mitään.
Laitoin sitten viestiä, että nyt menee kyllä erikoiseksi ja mikä käytökseen on syynä, kun tavattua kymmeniä kertoja aiemminkin?
Tähän Beatrix vastasi myöhemmin, että teki tämän täysin tarkoituksella, koska kysyin hänen osoitettaan viestillä jo sovittuun tapaamiseen?
(Tapaaminen on aika hankalaa, jos toinen ei lähetä tarkkaa osoitetta edes tuntia ennen tapaamista.)
Vastasin, että nyt alkaa kyllä olla todella ihmeellistä ja lähetin Beatrixin aiemmin syksyllä hänen lähettämänsä viestin tapaamisen jälkeen.
(Jossa kertoi, että tekisi seuraavalla kerralla OWO:n ilman extraveloitusta, koska nähty useasti aiemminkin.)
Tämän jälkeen Beatrix laitoikin myöhemmin päivällä viestiä, että taitaakin tietää nyt kuka olen. Kirjoitti että
oli luullut kyseessä olevan joku uusi tuttavuus. Tämän vuoksi hän teki tarkoituksella täysin vääriä aikavarauksia?
Tämän jälkeen lähetimme perjantai illalla useamman kymmenen viestiä, joissa Beatrix ehdotti itse alkuun lauantai-iltaa uudeksi tapaamisajankohdaksi.
Tähän vastasin, että en voisi tavata kuin aikaisintaan sunnuntaina illalla ja sovimme tapaamisajankohdaksi sunnuntain kello 21, johon Beatrix vastasi että aika sopisi hänelle erittäin hyvin ja vahvisti tapaamisajankohdan.
Tänään kuitenkin Beatrix ei enää vastanutkaan viestihin enää mitään vaikka ne perille menivät, eikä myöskään misään vaiheessa perunut ehdottamaansa ajankohtaa.
Kyseessä oli siis täysin tietoinen aikataulujen kusetus Beatrix:ltä ja vieläpä useamman kerran.
Perjantaina Beatrix vielä onnistui selittämään omat oharinsa, mutta nyt vaikea ottaa yhtään mitään selitystä enää
vastaan. Erikoisinta on, että Beatrix itse näki perjantaina vaivaa monta kymmentä viestiä, että saataisiin uusi
tapaaminen sovittua tälle viikonlopulle.
Viestien lomassa valitteli, että hänelle tehdään ohareita myös.
Tapasin Beatrin parin vuoden aikana toistakymmentä kertaa, nyt kuitenkin olen pakotettu varoittamaan hänen
oharitehtailustaan, joille en keksi edes mitään järkevää syytä.
Jos olisin itse ottanut ensimmäisen kerran yhteyttä, en olisi edes yrittänyt ottaa toista kertaa yhteyttä.
Nyt Beatrix tietoisesti itse teki saman viikon aikana useita kertoja aikataulun vahvistamisen, joita ei itse
halunnut edes alkujaan pitää.
Minun on vaikea uskoa että olisin ainoa, jolle tekee tätä. Itse tuskin enää otan häneen jatkossa yhteyttä ja
varmaan kannattaa muidenkin miettiä miksi pitäisi ottaa yhteyttä epävarmoihin, kun tapaamiset voi sopia ilman mitään
säätämisiäkin.
Erikoisinta kaikessa on että pelkästään kymmeniä kehujakin saaneet hupakot onnistuvat lopulta itse pilaamaan oman
maineensa.
Kyseessä on siis näistä kahdesta Beatrix nimellä ilmoittavista Unkarin kotimaakseen ilmoittava.