Mä oon yhtäkkiä ihan ihastunut klassisiin valkoisiin puuvillapikkareihinItsekin nyt ihan yhtäkkiä noihin ihastuin, helposti riisuttavat ja näyttävät hyvältä lattialla
Uutiset:
Mä oon yhtäkkiä ihan ihastunut klassisiin valkoisiin puuvillapikkareihinItsekin nyt ihan yhtäkkiä noihin ihastuin, helposti riisuttavat ja näyttävät hyvältä lattialla
Musta pitsi on klassikko ja sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen 👌🖤Itsekin keksin helposti useammankin sopivan tilanteen... Ihanaa aloittaa päivä tämän kuvan myötä
Musta pitsi on klassikko ja sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen 👌🖤No niin sopii , tuollaiset näkymät kun tulee keikistellen riisuuntumisen jälkeen esiin niin uuh. Niin kaunista ja niin seksikästä
Mitäs paiseita oikean etureiden pinnalla oikein on?😱 🤮
Mitäs paiseita oikean etureiden pinnalla oikein on?😱 🤮
Vanhoja arpia, kiitos kysymästä.
Mutta sitten muihin aiheisiin, löysin vähän aikaa sitten braletten mitä en oo käyttänyt pitkään aikaan. Oli sen verran sievä että haluan jakaa kuvan täällä 🥰
Musta pitsi on klassikko ja sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen 👌🖤
Musta pitsi on klassikko ja sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen 👌🖤toimii todella hyvin
On mulla tänään päällä ollut muutakin kun collaritEn varsinaisesti tätä epäillytkään, mutta kuvatodisteita on aina kiva nähdä. 😍
Kun nyt täällä odottelin turhaan tälläytyneenä, niin otetaan sitten edes kuvia teidän iloksenne.Kiitos, oikein viehättävä asettelu tässä kuvassa 💕
Kuvittelis et syyskuussa ei enää olis liian kuuma..Mun mielestä oot just sopivan kuuma ihan ympäri vuoden