En tiennytkään, että Prahaan on Tampereelta matkaa alle kolme kilometriä.
Itse voin matkustaa kotimaassa ihan sen verran kuin on tarvis sille palveluntarjoajalle kelle haluan mennä. Oli matkaa sitten kilometri tai 500 kilometriä.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 19, 2019, 23:14:02 kirjoittanut lprman1 »
^Erehdyt. Täällä on kaikkea muutakin mutten ole tietenkään pahoillani myöskään loistavasta maksullisen seksin skenestä ja siitä välittömästä suhtautumisesta siihen jos vertaa Hölmölään.
Tais olla 160 kilsaa suuntaansa, tosin on vain yksi sihteeri jonka vuoksi tuon matkan ajan. Eikä 250 kilsaakaan tunnu pahalta, tuon ajattelin syksyllä ajaa jos ei lähemmäksi tule
Ei ole mitään yleispätevää sääntöä mulla. Ehkä karkeasti ajatellen se menee niin että ketään uutta en lähde kauas halimaan, kyllä se on melkein oltava samassa pitäjässä. Mutta vakkareille olis tietty eri säännöt, ei kilsarajaa koska tietää mitä saa, pienet riskit.
Pelkästään pillun perässä matkustaminen täältä maalta katsoen on aina matka melko pitkä. Olen käynyt Helsingissä pelkästään pillun perässä. Se kannatti ja olen tehnyt sen matkan usein ja teen vastakin. Valikoivasta mausta joutuu maksamaan veronsa ja kun sen voi tehdä niin mikä jottei.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Kyllä sitä joutuu maalaispoika ajamaan pillun perässä 200-250 km, jos hyvää haluaa. Mutta sekin matka on enempi nautinto, kun ei tarvitse paskalla mesellä kulkea.
Ps. Siis yhteen suuntaan.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 20, 2019, 11:08:42 kirjoittanut Rene »
Tämä riippuu työnajntajan "metkuista". Yleensä pisin matka pillun perässä jää reiluun sataan kilometriin mutta joskus on useamman sataa kilometriä saa ut ajaa. onneksi työnantajan piikkiin
Isolla kirkolla ollaan käyty yön yli merkeissä. Onneksi ison kirkon hupakot käy täällä maallakin aina välillä. Silloinkin 50-150 kilometriä suuntaansa pitää matkustaa. Riippuen mihinkä maakuntakeskukseen on suunnattava.
Pisin matka? No duoda, joskus tuli matkattua Keski-Europpaan pil...naisen perässä(tosin nainen oli jo siinä vaiheessa oma tyttöystävä ja josta tuli myöhemmin vaimo) ja hän ei ollut hupakko, joten tätä ei varmaan lasketa vastaukseksi. Olisiko se sitten nääs Tämpere. Mansesteri on mukava paikka turskalle, kuten Turkkuki.