Olen niin yksinkertainen ihminen että soitan huoralle, sovin ajan, menen paikalle ja maksan.
Uutiset:
^ Hieman ehkä liiankin yksinkertainen... jotain taisi onohtua. Sori, oli ihan pakko.Kun Lifti kyseessä, niin unohtui varmaan mainita, että runkkaa ennen puhelua, puhelun aikana ja puhelun jälkeen. Tai no älä lopeta runkkaamista missään vaiheessa ja jatka myös tapaamisella.
Olen niin yksinkertainen ihminen että soitan huoralle, sovin ajan, menen paikalle ja maksan.
Muistatko myös panna sitä huoraa vai saatko kiksit suoraan maksamisesta?
Muistatko myös panna sitä huoraa vai saatko kiksit suoraan maksamisesta?
^ Hieman ehkä liiankin yksinkertainen... jotain taisi onohtua. Sori, oli ihan pakko.Kun Lifti kyseessä, niin unohtui varmaan mainita, että runkkaa ennen puhelua, puhelun aikana ja puhelun jälkeen.
^ ja ^^ Nyt hei kokeneet turskat! Kun itse ootte käynyt silloin joskus ekan kerran niin voitteko käsi sydämellä vannoa, että ette ole miettinyt käytäntöä ollenkaan? Ei ole mietityttänyt yhtään, että "Missä kohti ja miten annan rahat? Pitääkö olla tasaraha?" yms. kysymyksiä 😊
Vaikka asiat ois itselle itsestäänselvyyksiä, ei ne sitä välttämättä kaikille ole 😊
^ ja ^^ Nyt hei kokeneet turskat! Kun itse ootte käynyt silloin joskus ekan kerran niin voitteko käsi sydämellä vannoa, että ette ole miettinyt käytäntöä ollenkaan? Ei ole mietityttänyt yhtään, että "Missä kohti ja miten annan rahat? Pitääkö olla tasaraha?" yms. kysymyksiä 😊
Vaikka asiat ois itselle itsestäänselvyyksiä, ei ne sitä välttämättä kaikille ole 😊
Näinhän se, märkäkorville ohjeistukset on loistava asia. Muistan vielä ajan sen.
Mutta...
Listauksen sävystä niin tiedä mutta kuten armeijassakin sanottiin, jos ei homma toimi niin käskijässä vika. Ja kuten itse savotalla teen eli opetan isäänikin nussimaan. Minun vika jos en sanonut.
Kertaus on opintojen äiti, ei pääse totuus unohtumaan...
Näinhän se, märkäkorville ohjeistukset on loistava asia. Muistan vielä ajan sen.
Mutta...
Listauksen sävystä niin tiedä mutta kuten armeijassakin sanottiin, jos ei homma toimi niin käskijässä vika. Ja kuten itse savotalla teen eli opetan isäänikin nussimaan. Minun vika jos en sanonut.
Kertaus on opintojen äiti, ei pääse totuus unohtumaan...
Tämä pitää johonkin asti paikkansa. Asiakkaan osaaminen on johonkin asti kiinni siitä, mitä minä hänelle palveluntarjoajana kerron, ja voin jonkun verran helpottaa asiointiamme muovaamalla omaa kommunikointiani.
Mutta osa on myös asiakkaasta itsestään kiinni. Jotkut eivät, syystä tai toisesta, onnistu saamaan tapaamista aikaiseksi, vaikka minä heille kuinka tavuttaisin.
Kuten juuri tänään aamupäivällä, kun yksi tyyppi ei useista yrityksistäni huolimatta onnistunut lyömään tapaamistamme lukkoon. Hän rupesi sitten sillä kellonlyömällä, jonka olimme alustavasti keskustelleet sopivan molemmille, ihmettelemään tapaamisen toteutumista, että ilmoitan hänelle varmaan sitten kun olen valmiina ja hän on jo valmiina oikeassa kaupunginosassa.
Tapaamisen lukkoonlyönti olisi ollut siitä kiinni, että mies vastaa yhteen kysymykseen, jonka hänelle selkeästi esitin, ja vieläpä kahteen kertaan. Mutta hän ei suostunut vastaamaan esittämääni kysymykseen, vaan vastaamisen sijaan vain tivasi minulta oikeaa kaupunginosaa ja sitä, että kyllä tapaamisen hänen mielestään voi lyödä lukkoon ilman, että hän vastailee mihinkään kysymyksiin.
Samoin toimin itse. Edes se kaupunginosa olisi mukava tietää jo hyvissä ajoin ennen tapaamista, koska en oletettavasti asu kuitenkaan siinä kaupungissa lainkaan ja siis ajan matkan päästä. Sitten pitäisi pysähdellä vähän väliä kyselemään seuraavaa koordinaattia...
Pakko kuitenkin myöntää, että itse usein kysyn sopimisen jälkeen, että jos jonkinlaisen suunnan saisi kohteeseen.
Tämäkin johtuu siitä, että osaa ajoittaa oman matkansa oikein ja on ajoissa perillä. Vieraista kaupungeista kun ajelee naapurikaupunkiin.
Ehkä pelkäsi, että olet ihan naapurissa ja sen vuoksi jäi peräämään kaupunginosaa. Mutta ei siihen tapaamisen sopimiseen mitään kaupunginosan tietämistä tarvita, kunhan tietää mihn kaupunkiin tapaamistaan sopii.
Pakko kuitenkin myöntää, että itse usein kysyn sopimisen jälkeen, että jos jonkinlaisen suunnan saisi kohteeseen.
Tämäkin johtuu siitä, että osaa ajoittaa oman matkansa oikein ja on ajoissa perillä. Vieraista kaupungeista kun ajelee naapurikaupunkiin.
Edes se kaupunginosa olisi mukava tietää jo hyvissä ajoin ennen tapaamista, koska en oletettavasti asu kuitenkaan siinä kaupungissa lainkaan ja siis ajan matkan päästä. Sitten pitäisi pysähdellä vähän väliä kyselemään seuraavaa koordinaattia...
^ Valtaosa suomalaisista ei ole ostanut koskaan seksiä, eikä heillä ole mitään käsitystä siitä, kuinka se tapahtuu. Ja on myös olemassa ihmisiä, jotka nimenomaan kaipaavat todella yksityiskohtaisia ohjeita kyetäkseen toimimaan.
^ Valtaosa suomalaisista ei ole ostanut koskaan seksiä, eikä heillä ole mitään käsitystä siitä, kuinka se tapahtuu. Ja on myös olemassa ihmisiä, jotka nimenomaan kaipaavat todella yksityiskohtaisia ohjeita kyetäkseen toimimaan.
Valtaosa noista ei myöskään tule koskaan ostamaan tai eivät kykene sisäistämään edes lukemaansa, joten ohjeet ovat heille turhat.