Laitoin telkkarin juuri päälle ja eikö sieltä taas tule se Iholla-ohjelma jossa nimeltä mainitsemattomat pinnalliset tyhjäpäät Tuure Boelius ja Martina Aitolehti tilittävät jostakin. Taidanpa pistää leffan pyörimään sen sijaan että katson tuollaista turhanpäiväisyyttä.
Joku oli sitä mieltä että mun pitäisi katsoa sarja nimeltään "You", kattelin eka osa n. 20 min niin ei enää maistunut... Sitten kapine ehdotti "Iron fist", näyttää jännältä, jatkan katsomista...
Aivan ihana sarja! Itse katsoin muutaman jakson Luottomiehien uudesta tuotantokaudesta. Samalla huomasin että Areenassa on muutamia muitakin sarjoja jotka voisivat olla katsomisen arvoisia. On Leonardo, historiallinen jännitysdraama Leonardo da Vincin elämästä. Ja sitten on The North Water niminen sarja joka on historiallinen draama valaanpyyntialuksesta arktisilla merillä.
Teemalta Won Kar-wain elokuvaa In the Mood for Love. Elokuva näyttää kyllä hienolta kotiteatterissakin, mutta In the Mood for Love on kyllä niitä elokuvia jotka pitää ehdottomasti katsoa laadukkaassa elokuvateatterissa. Rakkauselokuvat eivät ole minun genre, mutta In the Mood for Love on kyllä aivan järisyttävän hyvä. Elokuva tihkuu tyylikkyyttä ja elokuvan soundtrack on paras mitä minun kokoelmastani löytyy. In the Mood for Love on saanut suunnilleen kaikki mahdolliset elokuvapalkinnot, eikä syyttä. Ja lisäksi Maggie Cheung on niin kaunis ja Tony Leung komea. Molemmat ovat Won Kar-wain luottonäyttelijöitä .