Olen ihan hurahtanut tuohon "Uusi Sherlock" sarjaan vaikka onkin jo "vanha" sarja, aina kun osuu telkkariin niin ei voi olla katsomatta jaksoa loppuun.
^ Jostain syystä en ole tuosta Sherlockista niin paljoa välittänyt kuin vaikka siitä Granada tuotannon The Adventures of Sherlock Holmes sarjasta. Minulle Jeremy Brett on se oikea Sherlock.
Olen ihan hurahtanut tuohon "Uusi Sherlock" sarjaan vaikka onkin jo "vanha" sarja, aina kun osuu telkkariin niin ei voi olla katsomatta jaksoa loppuun.
Toi vaikuttais aika hyvältä. Pitääpi ottaa jossain vaiheessa katseluun.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Piiritys oli aika hyvä sarja Ilpo Larhasta. Tuli katottua se mielenkiinnolla. Mutta tää ylistetty Munkkivuori on vähän tökkäilly. Vielä katon sen loppuun kuitenkin tällä viikolla.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
^ Samaa katson minäkin. En ole aiemmin nähnyt tätä leffaa mutta tässähän on kaksin sen ajan (2006) suurta tv-tähteä. Kiefer ja Eva. Mukana menossa myös konkari Michael Douglas.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.
Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.