Leverkusenin mestaruusjuhlia 🏆
Uutiset:
Miksi moinen tunteenpurkaus?
En ainakaan minä vastusta ilmastonmuutoksesta, ympäristönsuojelusta jne puhumista verovaroin ylläpidetyssä Yleisradiossa mutta Elokapina on kokonaan eri juttu. Kun porukka ei saa mielipiteilleen kyllin suurta kannatusta, he alkavat häiriköimään tavallisia ihmisiä ja ylityöllistävät poliiseja. En tiedä onko kyse "liberaalihömpötyksestä" mutta jengi ei kannata demokraattista päätöksentekoa. Toimintansa vähintäänkin flirttailee rikollisuuden kanssa, en minä näe tuollaisessa mitään hyvää taikka arvostettavaa.
Noh noh. Itse alunperin vastasin kaverille joka nimenomaan kannattaa Elokapinan ja muiden vasemmistohörhöjen järjestämää kaikenlaista häiriköintiä ja kun hänelle vastasin, sinun vastaus oli pelkkää sontaa jossa laitoit yhtäläisyysmerkkejä kannanotostani ties mihin. Koita nyt siinä perään selitellä miten fiksu ja valistunut kuluttaja nimenomaan sinä olet.Miksi moinen tunteenpurkaus?
En ainakaan minä vastusta ilmastonmuutoksesta, ympäristönsuojelusta jne puhumista verovaroin ylläpidetyssä Yleisradiossa mutta Elokapina on kokonaan eri juttu. Kun porukka ei saa mielipiteilleen kyllin suurta kannatusta, he alkavat häiriköimään tavallisia ihmisiä ja ylityöllistävät poliiseja. En tiedä onko kyse "liberaalihömpötyksestä" mutta jengi ei kannata demokraattista päätöksentekoa. Toimintansa vähintäänkin flirttailee rikollisuuden kanssa, en minä näe tuollaisessa mitään hyvää taikka arvostettavaa.
En minä itsekään kannata Elokapinan harrastamaa häiriköintiä, mutta kannatan ehdottomasti sitä, että erilaisista aktivismin muodoista voidaan näyttää dokumenttiohjelmia televisiossa. Olen katsellut mielenkiinnolla tv-dokumentteja myös natseista, kommunisteista, satanisteista ja ihan kaikenlaisista nisteistä, vaikka en itse näiden ryhmien arvoja kannatakaan. Toivon, että Yle esittää laadukkaita dokkareita jatkossakin, niiden takia maksan verojakin ihan mielelläni.
^ Sinua siis ärsyttää suunnattomasti se, että Yle esittää ohjelmia ihmisistä ja asioista, joista et itse pidä. En suosittele tutkimaan Ylen dokkaritarjontaa laajemmin, sieltä kun löytyy kaikenlaista talousrikollisuudesta murhamiehiin. Avara luonto sen sijaan lienee turvallinen valinta, jos ikävät aiheet ahdistavat.Taas väärin.