Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä katsot TV:stä tällä hetkellä?  (Luettu 389911 kertaa)

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä katsot TV:stä tällä hetkellä?
« Vastaus #5820 : eilen kello 21:29:54 »
RM - Barca  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 1 )

Poissa AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #5821 : eilen kello 22:28:34 »
Aattelin alkaa katsoa brittien Petollisten eli The Traitorsin kolmoskautta

Mikä tämän sarjan koukku on? Oon käsittänyt, että siinä manipuloivat toisia ja esitetään normaaliempaattista ihmistä samaan aikaan?

Se on sosiaalinen peli. Manipulaatiota, näyttelemistä ja kauheaa sumutusta kyllä, mutta myös yhteistyötä. Ainut tapa nimittäin Uskollisten joukkueelle voittaa on puhaltaa yhteen hiileen (vs. antaa egojen ja loukattujen tunteiden jyrätä), tehdä hyviä päätelmiä, esiintyä itse fiksusti ja luottaa toisiinsa oikeilla hetkillä.

Mua myös naurattaa, miten siinä sarjassa yleensä kaikki jotka leijuu alussa olevansa hyviä lukemaan ihmisiä (rikostutkijat, asianajajat, poliisit, terapeutit jne.) on yleensä ihan kujalla :D
« Viimeksi muokattu: eilen kello 22:30:27 kirjoittanut AnniAuringonkukka »
❄️ Levillä levittelemässä AnnaVonB:n kanssa viikolla 13❄️

Poissa Pataässä

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #5822 : eilen kello 22:37:44 »
Aattelin alkaa katsoa brittien Petollisten eli The Traitorsin kolmoskautta

Mikä tämän sarjan koukku on? Oon käsittänyt, että siinä manipuloivat toisia ja esitetään normaaliempaattista ihmistä samaan aikaan?

Se on sosiaalinen peli. Manipulaatiota, näyttelemistä ja kauheaa sumutusta kyllä, mutta myös yhteistyötä. Ainut tapa nimittäin Uskollisten joukkueelle voittaa on puhaltaa yhteen hiileen (vs. antaa egojen ja loukattujen tunteiden jyrätä), tehdä hyviä päätelmiä, esiintyä itse fiksusti ja luottaa toisiinsa oikeilla hetkillä.

Mua myös naurattaa, miten siinä sarjassa yleensä kaikki jotka leijuu alussa olevansa hyviä lukemaan ihmisiä (rikostutkijat, asianajajat, poliisit, terapeutit jne.) on yleensä ihan kujalla :D

Annin vastausta hieman jatkaen, niin minulle tuossa sarjassa mielenkiintoisinta on nähdä kuinka eri tavalla ihmiset reagoivat ja päättelevät. Joitain pidetään ehdottoman luotettavina ja toisia taas ihan varmasti petollisina jopa ilman mitään todisteita. Olen joskus ihmetellyt tätä ilmiötä oikeassakin elämässä ja vähän kuin huomaamatta tuo sarja avasi minulle sen ilmiön taustoja.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #5823 : eilen kello 23:31:09 »
Annin vastausta hieman jatkaen, niin minulle tuossa sarjassa mielenkiintoisinta on nähdä kuinka eri tavalla ihmiset reagoivat ja päättelevät. Joitain pidetään ehdottoman luotettavina ja toisia taas ihan varmasti petollisina jopa ilman mitään todisteita. Olen joskus ihmetellyt tätä ilmiötä oikeassakin elämässä ja vähän kuin huomaamatta tuo sarja avasi minulle sen ilmiön taustoja.

Jep. Joitain aivan täysiä sosiopaatteja pidetään siinä luotettavina ja usein taas sosiaalisesti kömpelöitä ihmisiä, jotka ovat oikeilla jäljillä ja joilla on hyvät perustelut ei uskota, koska he eivät osaa silotella sanomaansa ja vahingossa loukkaavat muita. Sit on joitain, jotka vaan koittavat jyrätä aggressiivisuudella niin, että koko tiimi kärsii. Petollisista näkee mun mielestä jännällä tavalla, että miten aivopesu ja ryhmäpaine toimii.
❄️ Levillä levittelemässä AnnaVonB:n kanssa viikolla 13❄️