Miten duokeikan tekeminen eroaa soolokeikoista? Onko kalenterin täyttäminen vaikeampaa? Tapaamisten intimiteetti, intensiteetti? Eroaako asiakaskunta?
Aika paljon kimppaan mulla on tullut jomman kumman vakkareita/ainakin käynyt jommalla kummalla aikaisemmin, pienempi osuus entuudestaan tuntemattomia.
Jonkin verran on siis myös juuri kimpan perässä olevia kokeilijoita.
Mutta, kimpat taitavat tuppaavan koukuttaa...koska kokeilijoista moni myöhemmin sit palaa juuri taas kimpan merkeissä
Kimpan tekeminen sitten taas eroaa aikalaillakin yksin tekemisestä, on otettava huomioon kummankin toimintavat ja tehtävä niistä molemmille maistuva kombo.
Puuhaahaan tapaamisilla tietysti riittää kimpassa enemmän, kun myös tytöt voi leikkiä keskenään
Kimppapäivät ovat yleensä suosittuja ja kalenteri täytyy, mutta siihen todennäköisesti vaikuttaa se että kimppailen harvakseltaan. Toisaalta sitten taas ihan normihintojamme yhteenlaskettuna emme kimpan ajoista pyydä, eli tapaamisista jää vähemmän käteen per tyttö kuin jos kumpikin tekisi yksistään. Toisaalta sitten taas tapaamisilla työ myös jakaantuu kahdelle, joten...kimppailussa on ehdottomasti puolensa.
Ja, ehkä se tärkein - oikean kimppakumppanin löytäminen!
Sillä kenen kanssa kimppailee on todellakin väliä, ja kun on löytänyt kollegan jonka kanssa hauskaa & toimintavat natsaa, niin mä tykkään pitää siitä kiinni.
Olen siis uskollinen