kulttuurierot varmasti näkyy näissä varausasioissa.Ja ennenkaikkea nuoret amatööritytöt ovat tässä käsittääkseni myös kärkisijoilla.
Uskoisin niin, että mitä enemmän tätä hommaa ammatikseen tekee sitä vähemmän niitä ohareitä hän tekee.
Uutiset:
kulttuurierot varmasti näkyy näissä varausasioissa.Ja ennenkaikkea nuoret amatööritytöt ovat tässä käsittääkseni myös kärkisijoilla.
Joidenkin asiakkaiden, tai siis "asiakkaiden" kohdalla on kuitenkin olemassa myös sellainen käsite kuin "liika anteeksiantavuus" ........ Siksi pitää vähän kuulostella asiakasta, että vaikuttaako hän arvostavan minussa joustavuutta vai liikakiltteyttä.
^ tuohon vielä kommentoisin että ne meistä (palveluntarjoajat tai ostajat), jotka arvostaa vakkarisuhdetta ja pitää sitä tavoiteltavana asiana eivät varmaan hevillä ohareita tee. Oli sitten aloitteleva nuori amatöörityttö tai kokenut kehäkettu. Mutta ei mulla mitään tilastoa ole, kohan ääneen ajattelen.Totta tuo on, kommenttini oli kieltämättä hieman ylimalkainen.
Olen harrastanut tätä hupakoissa käyntiä nyt pian 16 vuotta ja hupakoiden tekemiä ohareita on 4. Aika pieni on prosentti nyt kuitenkin.
Olen harrastanut tätä hupakoissa käyntiä nyt pian 16 vuotta ja hupakoiden tekemiä ohareita on 4. Aika pieni on prosentti nyt kuitenkin.
Minusta 100 % on aika iso prosentti, jos kerran neljässä vuodessa olet käynyt pillulla ja 4 kertaa jo saanut oharit
kun soittaa ja varaa ajan vasta tuntia, paria ennen.Niinpä, tuo olisi ideaali tilanne, mutta esmes minulle se ei vaan sovi kuin aniharvoin.
Ohareilta tullut vältyttyä.Kerran on sihteeri ilmoittanut ettei voi tavata kun kipeänä,kerran käynyt sama omalle kohdalle (ilmoitin kyllä hyvissä ajoin)
kun soittaa ja varaa ajan vasta tuntia, paria ennen.Niinpä, tuo olisi ideaali tilanne, mutta esmes minulle se ei vaan sovi kuin aniharvoin.