Tietyllä tavalla totta.
Palveluntarjoajan esineellistäminen tyhjennysaukoksi. Joillekin hutsuille sopii olla sellainen. Siitä he maksun saavat.
Jotkut huorat ei kaipaa mitään ota_minutkin_huomioon-puhetta. Heidän oman arvon tunne ei vähene yhtään vaikka tiedostavat olevansa vain miehen tarpeen tyhjennysreikä.
Eräänlainen palveluasenne tuokin mitä jotkut miehet arvostavat.
lisäys.. tässä ketjussa taidettiin puhua ei-maksullisista.
Ymmärrän toki pelkän panon. No problem. Täysin ok jos maksutapaamisella ei harrasteta soidinmenoja, vaan se on mela mekkoon ja ulos. Varmaan myös jotkut hupakot kokee sen helpoimmaksi.
Ja hyvä pointti tuo maksu- ja siviiliseksin erottaminen. Maksullisella ei tarvitse ottaa huomioon hupakon tarpeita, siviilissä niiden huomioimatta jättäminen on merkki paskasta luonteesta.
Näissä kaikissa kuitenkin kohdataan ihminen ja kusipäisyys toista kohtaan ei ole ok.
En viitannut ulkonäköön. "kyllä niihin tarpeensa teki" kuulostaa mun korvaan siltä kuin se nainen olisi esine, vessanpönttö johon voi käydä kusemassa tai paskantamassa.
Toi koko viesti oli vähän tissi poskella kirjoitettu ja sä takerrut yhteen lauseeseen
Kyllä mä naista arvostan ja heidän, joiden kanssa on ollut seksisuhde on myös sisältänyt paljon muuta kuin kassientyhjennys. Älä hermostu
Joo takerruin koska se tökki pahasti. En tiedä olenko turhan herkkähipiäinen, mutta kuten sanoin, mun korvaan se kuulosti halventavalta, sen naisen väheksymiseltä ja pilkkaamiselta.
Itse asiassa voin kuvitella tilanteen jossa mäkin naurahtaisin tollaselle heitolle. Äijäporukassa jossa kaikki oikeasti arvostavat naisia ja joku heittää ton absurdina läppänä joka menee niin överiksi, että se naurattaa. Kaikki kuitenkin tietää, ettei kukaan porukasta oikeesti ajattele noin.
Forkka ei kuitenkaan ole sellainen tilanne. Naiset saa, etenkin somessa, silmilleen tollasta kuraa koko ajan tyypeiltä jotka tarkoittaa sitä ihan tosissaan. Sen takia se tässä kontekstissa on vaan mun mielestä no no.
Joo, mä koetan olla hermostumatta, välillä vaan tekee tiukkaa