Sanotaanko että naapuripitäjän puolella mutta varttissa autolla kaupungista...
Uutiset:
No niin, tulihan sitä viimeinkin "eksyttyä" Nääsvilleen jumppamatkalle, eikä turhaan
Maria on todellakin seksikäs, mukava ja puhelias aikuinen nainen, joka tykkää monenlaisesta seksistä.
Osaa todella hyvin käsitellä miehen sauvaa ja taipuu todellakin seksissä vaikka minkälaisiin jumppa-asentoihin.
Tykkää suutelemisesta, osaa pitää miestä hyvänä ja taisi sessiokin mennä jatkoajalle
Sää oli talvinen - siitä nyt niin väliä, mutta sisällä oli lämmintä.
Ja kyllä voisin mennä uudestaan, jos nautintomatkoilla eksyn Nääsvilleen uudemman kerran
Sellainen tähän lankaani vielä.. olen potenut hieman huonoa omaatuntoa kun en ole täällä käynyt kiittämässä joten superkiitos palautteesta ja kiitos ihan kaikille keitä olen tavannut kolmen vuoden aikanaEi kai sitä tarvitse markkinointia pitää kun viidakkorummut ja savumerkit kertoo legendaa jo eteenpäin 😉🤭
Jossain alkuvaiheessa päätin erinäisistä syistä olla hiljaa täällä saitilla ja sitten liian pitkän ajan päästä en enää kehdannutkaan nostaa lankaani.. tiedän.. olen huono markkinoinnissa
Sellainen tähän lankaani vielä.. olen potenut hieman huonoa omaatuntoa kun en ole täällä käynyt kiittämässä joten superkiitos palautteesta ja kiitos ihan kaikille keitä olen tavannut kolmen vuoden aikanaEi kai sitä tarvitse markkinointia pitää kun viidakkorummut ja savumerkit kertoo legendaa jo eteenpäin 😉🤭
Jossain alkuvaiheessa päätin erinäisistä syistä olla hiljaa täällä saitilla ja sitten liian pitkän ajan päästä en enää kehdannutkaan nostaa lankaani.. tiedän.. olen huono markkinoinnissa
Tapasin eilen Marian ja todellakin suosittelen. Tosi ystävällinen ja asiakkaan huomioonottava palveluntarjoaja. Yhteydenpito toimi hyvin ja mukava siisti tapaamispaikka.
Tapasin myös hänet ensimmäistä kertaa. Ulkonäkö oli juuri sellainen kuin olin osannut toivoa! Upea nainen ja piti minua todella hyvänä. Huh, vieläkin ajatuksesta etumus pullottaa
Kiitti Maria kivasta päiväkynnöstä
Oot Ihana