Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maria Treella  (Luettu 32942 kertaa)

Poissa Maria

• Jr. Member
  • Galleria (20)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maria Treella
« Vastaus #40 : Marraskuu 18, 2024, 10:20:06 »
:behind: :behind:
Kiitti Maria kivasta päiväkynnöstä :sheep: :sheep:
Oot Ihana :inlove:

:inlove:

Kiitos itsellesi 🥰❤️
Sportti blondi Tren seudulla 😘

Poissa Korppiooni

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #41 : Joulukuu 29, 2024, 07:56:11 »
Reilu viikko sitten tämä turska melko normaaliinsa tapaan aamukahvia hörppiessään selaili naapurisivustoa lävitse. Yleensä katselen Turun ja joskus pääkaupunkiseudun tarjontaa. Tällä kertaa satuin myös kurkkaamaan Mansen suuntaan.

Maria! Kahvit meni väärään osoitteeseen ja sydän jätti varmaan iskun tai kaksi välistä.
Kuvat olivat erittäin hienot ja mukavan kutkuttavia. Tähän lisätään vielä ilmon kiva tekstiosa ja johan alkoi veri kiertää kehossa aivan toiseen suuntaan.
Tämä on PAKKO käydä katsomassa.

Sähköpostia perään ja treffejä sopimaan. Nämä saatiinkin mukavasti junailtua eiliselle päivälle.

Aamusella autoon ja kohti Mansea. Noin kahden tunnin ajomatkan aikana sitä ehti taas päässä pyörimään jos jonkinlaista ajatusta. Lähinnä ruoskintaa itseään kohtaan, miksi "harrastan" tätä. Vastaus kysymykseen löytyi kyllä paikanpäältä.

Kaunis ja siro naisvartalo verhoiltuna wetlook tyyliseen mustaan, ERITTÄIN lyhyeen mekkoon (ellei jopa pitkä toppi) Stayupit tietenkin ja korkeat korot. Huoliteltu meikki ja tukka laitettuna. Tämä nainen panostaa työssään!

Halailua ja pusuttelua alkuunsa ja suihkuun pikainen peseytyminen.

Makkariin mennessäni näky oli jotain... kaunista. Siinä hän oli upea takapuoli pystyssä nelinkontin sängyllä ja katseli ikkunasta ulos. Kyllä te sen tiedätte, siinä se on ja lupa käydä käsiksi 😉
Annan PT:lle erityis plussaa hänen tavastaan ottaa asiakas huomioon. Kukaan ei ole vielä koskaan kysellyt niin paljoa minulta, mitä haluan, onko kaikki ok, onko jano, etc...
Marian käsityöskentely myös vertaansa vailla ja suuhoito osui ainakin tähän juuri oikein.
Seksissä itsessään ei mitään moitteen sijaa. Luulen, että tämä nainen on kykenevä mitä ihmeellisimpiin akrobaattisiin suorituksiin, mutta asentokikkailu ei ole taas minun juttu.

Olen kaikinpuolin tyytyväinen tapaamiseen.

Että kiitoksia Marialle.

Poissa jerryboy10

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #42 : Joulukuu 29, 2024, 15:46:25 »
Kuulostaapa tosi hyvältä! Itellä ollut pitkään aikomus että sopisi tapaamisen Marian kanssa kun Mansen suunnille eksyn, joten ehkä nyt täytyy oikeasti suunnitella reissua Marian luo 😊

Poissa Maria

• Jr. Member
  • Galleria (20)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #43 : Joulukuu 30, 2024, 12:21:25 »

Kaunis ja siro naisvartalo verhoiltuna wetlook tyyliseen mustaan, ERITTÄIN lyhyeen mekkoon (ellei jopa pitkä toppi) Stayupit tietenkin ja korkeat korot. Huoliteltu meikki ja tukka laitettuna. Tämä nainen panostaa työssään!

Halailua ja pusuttelua alkuunsa ja suihkuun pikainen peseytyminen.

Makkariin mennessäni näky oli jotain... kaunista. Siinä hän oli upea takapuoli pystyssä nelinkontin sängyllä ja katseli ikkunasta ulos. Kyllä te sen tiedätte, siinä se on ja lupa käydä käsiksi 😉
Annan PT:lle erityis plussaa hänen tavastaan ottaa asiakas huomioon. Kukaan ei ole vielä koskaan kysellyt niin paljoa minulta, mitä haluan, onko kaikki ok, onko jano, etc...
Marian käsityöskentely myös vertaansa vailla ja suuhoito osui ainakin tähän juuri oikein.
Seksissä itsessään ei mitään moitteen sijaa. Luulen, että tämä nainen on kykenevä mitä ihmeellisimpiin akrobaattisiin suorituksiin, mutta asentokikkailu ei ole taas minun juttu.

Olen kaikinpuolin tyytyväinen tapaamiseen.

Että kiitoksia Marialle.

Kaunis Kiitos 💕

Ja kiitos Sinulle kivasta tapaamisesta  🥰 ❤️ :inlove:

Usein ne perusasennot on niitä parhaita ja mä kyllä tykkään pyllistellä 😉
Sportti blondi Tren seudulla 😘