Laitetaas tänne sama kuin jo ekana päivänä toisaalle, koska asia tuntuu aiheuttavan pahaa mieltä edelleen
Useampi toi esille saman asian, joten ei se huoli majoituksista ihan kuviteltu ole. Mutta riippuu paljon paikasta. Se mistä noi häädöt ja ulosheitot usein tulee, ei suinkaan ole huoraaminen, vaan trafiikki. Eikä se vaadi mitään määrällisesti ihmeitä, se vaati vain sen että joku kiinnittää huomiota johonkin poikkeavaan & sen jälkeen alkaa seuraamaan tilannetta. Se millaisessa ympäristössä mikäkin herättää huomiota riippuu sitten paljon ympäristöstä. Musta on typerää edes haluta hupakoiden riskeeraavan tuossa, koska se tarkoittaa ettei palveluita ole sitten enää tarjolla kellekään.
Asun paikassa missä pihaan ajokin jo on kielletty, joten jo se että joku ajaa pitkin sisäpihaa herättää huomota ihan eri tavalla kuin reippaasti pihalla kävelevä henkilö. Eikä tässä nopsaan hypättäisi ulos autosta ja pikaisesti sisälle...vaan siihen päälle avustaja kiskomassa tuolia portaat.
En mä mieti henkilöä pyörätuolissa tai mitä haasteita tapaamisella tulisi, en pääse edes siihen asti. Vaan mietin ihan normaalisti onko huomaamaton saapuminen mahdollista, jos asiakas ilmaisee siihen liittyen jotain tavallisuudesta poikkeavaa. Tuolloin on paljon suurempi mahdollisuus ettei ole, joten vakio vastaus ettei tapaaminen onnistu.
Mä olen kieltäytynyt tapaamasta majoitusten takia mm. poikkeavilla kulkuvälineillä saapuvia (moottoripyörät, mönkijät, traktori - olisin kieltänyt yhden ferrarinkin tulon pihaan jos olisin tiennyt millä tulee - porukka tuli ulos katsomaan autoa...). Oletan ettei tää herätä samanlaista tunnekuohua, mutta kyse on ihan samasta asiasta. Jengillä on ihan maaginen kyky saapua huoriin mitä ihmeellisin ja huomiota herättävin tavoin. Ja kaikkea huomiota herättävää en pysty tietenkään koskaan karsimaan, mutta mä ainakin pyrin minimoimaan kaiken sen minkä pystyn. Monellakin tapaa.
Toinen asia sitten mistä tässä ilmeisesti puhuttu on vastaamattomuus. Ei ilmeisesti ollut kyse siitäkään, koska on ilmoitettu ettei tapaaminen käy (eli vastaus on jo saatu). Ja se on ainakin mulla se viimeinen vastaus, en mä palaa noihin kirjeenvaihtoihin. Hupakoilla on usein vaikeuksia ehtiä vastailemaan kaikkiin yhteydenottoihin mitä saamme, ja on kohteliasta koittaa vastata kaikkiin asiallisiin yhteydenottoihin edes jotain. Mutta jos meinaa saada toteutuvia tapaamisia sovittua niin tuleekin keskittyä niihin kirjeenvaihtoihin, ja joihin jo todettu ettei tapaamista tule niin en kehottaisi käyttämään aikaa yhtä vastausta enempää. Jos kaikkiin viesteihin alkaa vastailemaan saa kaiken ajan sitten käyttääkin pelkkään kirjeenvaihdon käymiseen.
Tässä alkaa tuntumaan että pyörätuolissa olevalle odotetaan annettavan jotain erikoiskohtelua vain sen takia kun henkilö pyörätuolissa. Ei, samat säännöt kaikille.