Kävin tapaamassa Nikaa. Mainos saattoi olla jotain "pepuhierontaa" tms.
Suosittelen.
Paikka oli erittäin siisti. Englantia pitää osaa puhua vähän, hieroja puhuu myös sitä hyvin. Normaali itä-helsinkiläinen kerrostaloasunto. Pesu ennen ja jälkeen, palvelu tosi mukavaa ja asiallista.
Kuva ilmoituksessa ei (ehkä) ole itse hierojasta, muttei ole hieroja ainakaan yhtään pahemman näköinen kuin mainoksessa! Normaalit luomurinnat, joita saa kosketella. Tosi siisti, nätti ja vähän ujonkin oloinen nainen. Iästä en tiedä - mun kantiltani kun kaikki 25-40 vuotiaat ovat jo ihan samanikäisiä
...
Itse palvelusta. Suoraan peniksen hieromiseen! Kysyttiin tosin ensin, onko kokemusta eturauhashieronnasta. Sellainen olisi siis saman tien ollut tarjolla. Itse otin vain juurihoidon penikselle, tosin peppupuolta siinäkin hyväiltiin oikein kivasti. Piti ihan itse sanoa, että riittää se etupuolen hyväily kiitos ja vähän hitaammin ... ja kaikkia toiveita kuunneltiin
Tykkäsin tästä, että ei edes teeskennellä mitään selkä- tai urheiluhierontaa, kun ei sellaiseen ole osaamista. Ja kummallekin on selvää, että minkä takia siellä ollaan. Ei kannata ruveta tinkimään mitään liian ylimääräistä (poskihoito toki on saatavilla). Positiivista meininkiä!
Sää oli hieno. Alkukeväinen aurinko paistoi. Sinivuokot kukkivat Kontulassa.