Tämä on tällä minun kärsivällisyydellä aika tuskaa välillä. Juuri kun uskoo löytäneensä naapurista kivan ja uskottavan ilmoituksen hieronnasta/tantrasta ei puhelimeen vastata.
Plääh...
Plääh...
Uutiset:
Tämä on tällä minun kärsivällisyydellä aika tuskaa välillä. Juuri kun uskoo löytäneensä naapurista kivan ja uskottavan ilmoituksen hieronnasta/tantrasta ei puhelimeen vastata.
Plääh...
Tunnen tuskasi, Pioneeri. Välilehti hierontaa (ei seksiä) aina auki. Kenestä on kyse tällä kertaa?
antero peeTämä on tällä minun kärsivällisyydellä aika tuskaa välillä. Juuri kun uskoo löytäneensä naapurista kivan ja uskottavan ilmoituksen hieronnasta/tantrasta ei puhelimeen vastata.
Plääh...
Entäs MiiaHki, kokemuksia? Huomenna mestoilla.
antero pee
Myös kampista löytyy hyvä hieronta, beauty union, 4 hierojaa testattu, joista 2 hyvää.En sanoisi että kukaan neljästä huono on. Joillekin olen kertonut tarkemmin minkälaista otetta ja millä tahdilla.
Todella rentouttava kokemus kaikinpuolin.
Ohjeet on hyvin otettu vastaan. Parhaimpia hinta-laatu suhteita tän harrastuksen parissa.
Silti, kukaan ei ole niin hyvä kuin Tantralady.
Viivi on myös hyvä.
Olisiko jollain tietoa Herttoniemen Janitasta? Tarjosi Pumpulihoitoja ja mukavaa peppuhierontaa. Suomalainen yli 50v vaalea nainen. En ole nähnyt ilmoituksia enää.
Suosituksia otetaan vastaan vastaavaa tarjoavista?
Olisiko jollain tietoa Herttoniemen Janitasta? Tarjosi Pumpulihoitoja ja mukavaa peppuhierontaa. Suomalainen yli 50v vaalea nainen. En ole nähnyt ilmoituksia enää.
Muistan että keltaisilla sivuilla oli juttua tästä daamista paljonkin. Taso oli kuulemma mennyt parhaista vuosista syöksyllä alas ja viimeaikaiset arvostelut olivat ihan pohjanoteerauksia.
Jos omaat seikkailumieltä, mene ihmeessä testaamaan palvelun nykykunto.