Lumi-infernoisena huhtikuisena aamupäivänä suoriuduin Töölöön, jossa helposti löytyvässä osoitteessa odotteli Bellababe vastaanottavaisena, toivettani noudattelevassa yksinkertaisessa asussa.
Riisuuduin itse kokonaan ja asettauduin vatsalleni hierontapöydälle, jonka keskellä olevasta kolosta ohjasin jo vähän kangistuvan mulkkuni sojottamaan kohti lattiaa.
Bella aloitti jämäkällä selkä- ja niskahieronnalla, joka oli selvästi tarpeen ja voisi olla paikallaan keskittyä siihen pitemmäksikin aikaa. Ehkä vartin hieronnan jälkeen sain Bellalta vinkin tutustua lähemmin hänen tisseihinsä ja nehän ovat täydellisesti käteensopivat luomutisut, jotka olivat vaivoin piilossa yläosan alla kuten olin toivonutkin. Nousin istumaan hieromapöydän laidalle, jossa tilanne eteni joutuisasti öljyiseksi espanjalaiseksikin sanottuun touhuun. Sen seurauksena Bellan tissit peittyivät pian runsaisiin valkeisiin roiskeisiin
, lämpötilaltaan jotain ihan muuta kuin ikkunan takana vaakatasossa roiskunut räntä. Totesimme yhdessä, että näky oli ihanasti irstas ja se jäi ainakin minun verkkokalvoilleni pysyvästi.
Lyhyt (puolituntinen) mutta mieleenpainuva kokemus, ensi kertaankin jäi harrastusmahdollisuuksia, tällä kertaa esim. mulkku sai ihan rauhassa sojotella pöydän kolossa…
T. Sinki