Jörkan sanoin: "Lukeminen kannattaa aina".Mistä tunnistaa hollitupalaisen? Joutuvat usein bannatuksi?
Hollituvasta puhuva ei ainakaan voi olla alta 50v...jouduin ihan tosissaan googlettamaan että mitä vanhainkodin slangia tämä on.
Uutiset:
Jörkan sanoin: "Lukeminen kannattaa aina".Mistä tunnistaa hollitupalaisen? Joutuvat usein bannatuksi?
Hollituvasta puhuva ei ainakaan voi olla alta 50v...jouduin ihan tosissaan googlettamaan että mitä vanhainkodin slangia tämä on.
On siinä tutkijat varmaan ihmetellyt kun Lifti pyllistelee pikku stringeissä keittiönpöydällä ja yleisö kehuu kuinka siinä on ihan selvä LadyCherry
Toivottavasti moderointi on tarkkana ja ei salli toisia kirjoittajia halventavia ja vähätteleviä kirjoituksia.
Sexworkilla oli eräs jolla oli erivapaudet kirjoitella mitä sattuu, mutta toivottavasti täällä ei moista sallita.
Toivottavasti moderointi on tarkkana ja ei salli toisia kirjoittajia halventavia ja vähätteleviä kirjoituksia.
Sexworkilla oli eräs jolla oli erivapaudet kirjoitella mitä sattuu, mutta toivottavasti täällä ei moista sallita.
Ketähän mahdat tarkoittaa. Lprman ainakin sai jäähyjä ja Dee dee?
^ Sinne jäi myös raportti, mun, puliukko-gigolon sekä marianeidon perjantai illasta. Lipsasen Ilkan suklaajunasta, ilta Jounin ja Espoolaisrouvan stadi by night iltamista sekä letsmenoksin esinahasta tehdyst juutalaisesta "hatusta" Kipa. Joulukalenteri ja kaikki se mitä huorafoorumilla pitääkin olla, on poissa.
On siinä tutkijat varmaan ihmetellyt kun Lifti pyllistelee pikku stringeissä keittiönpöydällä ja yleisö kehuu kuinka siinä on ihan selvä LadyCherry
Onks DD saanu täällä bannia?Tuntuu et täällä viuhunu lyhyempiä banneja vaikka kuinka...ei, en ole vielä ollut bannattuna itse Bannit (pitemmät??) mitkä mä oon huomannut muistaakseni on ollut Lprman, Anaalikeisari, M.U.Tiainen ja Kesava (onks joku muu?).Ei ne nyt ihan vääriin osoitteisiin oo menny, joten edelleen olen tyytyväinen moderoinnin linjaan. Aika kauan noi on kyl sekoilleet ennen kuin ne bannit on annettu, mutta onks täällä jokin varoitussysteemi? Vaan napsahtaako bannit sit vaan yllättäen kun sekoillut tarpeeksi kauan Kellään kokemusta miten toi menee?
^ Ei taitaisi Letsmenoks tykätä. Sehän sillon kirjoitti niin hellyyttävän raportin teidän ensi kohtaamisesta Tammelantorin kellon alla. Pusujen jälkeen lähditte jonottelemaan Ullan grillin makkaraperunoita ja kaljapussin kanssa viettämään iloista poikien kalsarikänni-iltaa kiihkeissä merkeissä. Harmi ettei pysty Sexworkilta lukaisemaan sitä enää. Oli se kyllä hämmentävä rapsa kaikkien heteroseksitarinoiden seassa.