Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Moderointi  (Luettu 93492 kertaa)

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5533
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moderointi
« Vastaus #600 : Kesäkuu 02, 2024, 11:49:49 »
^ Sinulle se lista on täysin tarpeeton kun et mitään muuta osaa kuin vängätä. Olen yrittänyt olla ottamatta mitään kantaa teikäläiseen ja syvästi toivon että lopetat sen perskärpäsenä olemisen ja jatkat niitä "kuka, missä, milloin kysymyksiäsi vaikka jälleen jollekin huoralle ja ruinailet linkkejä joltakin joka sun kanssa jaksaa vääntää"

Kysymykseesi mitä auttaisi tuo ehdotukseni.....jos et luettua ymmärrä, olet inhimillisen avun ulkopuolella.

Hyvää kesää sinulle. Ja ei, minulla ei ole siitä sinulle linkkiä tarjota.
Kysyin että mitä hyötyä viestistäsi on ja sain vastaukseksi tämän. Kysymys taisi olla liian vaikea?

Jos joku nimimerkki kirjoittelee vihamielisesti ja joku toinen vain kuittailee veljellisesti niin vain tämän toteaminen ei kerro kuka meistä kuuluu kumpaankin kategoriaan ja siksi asian sanominen ei hyödytä. Jonkinlaisena epämääräisenä syytöksenä sitä silti voi pitää, tosin tarkkaan ei selviä syytöksen kohde.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5533
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moderointi
« Vastaus #601 : Kesäkuu 10, 2024, 18:00:56 »
Mulla on jonkinlainen taju hukassa liittyen siihen millaisia viestejä tällaiselle anonyymifoorumille voi kirjoittaa.
Mielestäni en mene rajalinjan väärälle puolelle mutta viestejäni poistetaan aika paljonkin.
Voisitteko moderaattorit antaa minulle jonkun määräaikaisen bannin, keksitte varmasti ihan hyvin kuinka pitkä aika on sopiva. Koska olen työllistänyt teitä liiankin paljon.
Siksi.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15582
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Moderointi
« Vastaus #602 : Kesäkuu 10, 2024, 20:07:41 »
Ette hemmetti sentään anna bannia joey_t:lle.
Kula hemmetti sitten laskee jalkapalloveikkauksen pisteet?  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 396
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Moderointi
« Vastaus #603 : Kesäkuu 10, 2024, 21:45:55 »
Myös minulle tämän saitin moderointilinja näyttäytyy aika outona ja enimmäkseen puolueellisena. Joiltain kirjoittajilta sallitaan varsin aggressiivinen kielenkäyttö kokonaisia ihmisryhmiä ja muita kirjoittajia kohtaan, toisten viestit taas poistuvat helposti bittiavaruuteen. Tiettyjen kirjoittajien aggressiivinen kielenkäyttö lienee sitä parempaa vihapuhetta.

Välillä tuo moderointi näyttää suorastaan politisoituneelta, vaikka foorumin pitäisi keskittyä maksulliseen seksiin ja joihinkin sitä ympäröiviin asioihin. Outoa touhua eikä kannusta kirjoittamaan.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moderointi
« Vastaus #604 : Kesäkuu 11, 2024, 08:04:53 »
Joskus ikävä kyllä tulee mieleen, että viestejä moderoidaan koska siihen on valtuudet. Editoin koska voin editoida. Hämärän peitoon jää muut motiivit. Selittelyitä tulee joskus foorumille tai yksityisviesteihin, mutta ne selittelyt ovat ristiriitaisia ja suurpiirteisiä. Ne kuulostavat vain selittelyiltä. Kun viestin poiston taustalla olevaa linjaa selitetään yksityisviestillä, siihen ei saa myöhemmin vedota koska se on yksityisviesti 😁

Epäselvät moderoinnin perusteet antavat vaikutelman usein esitettyyn kommenttiin moderoinnin osallisuudesta foorumikinoihin
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 11, 2024, 08:06:36 kirjoittanut FortySexN2 »

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5533
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moderointi
« Vastaus #605 : Kesäkuu 11, 2024, 08:46:54 »
Ette hemmetti sentään anna bannia joey_t:lle.
Kula hemmetti sitten laskee jalkapalloveikkauksen pisteet?  ;D
Tarvittaessa lasken ja lähetän vaikka päivittäin sinulle. Olen bannini ansainnut. Toimintaa nyt.