Toivottavasti tätä ei moderoida pois.Toisaalta vaarana on, että ei keskustella muusta kuin moderoinnista. Sitäkin on nähty.
No en nyt tiedä. Keskustellaan vaikka siitä, ettei minulla ole alkkareita tässä kuvassa
Uutiset:
Toivottavasti tätä ei moderoida pois.Toisaalta vaarana on, että ei keskustella muusta kuin moderoinnista. Sitäkin on nähty.
No en nyt tiedä. Keskustellaan vaikka siitä, ettei minulla ole alkkareita tässä kuvassa
Siinä vaiheessa kun nämä keskeustelut moderoidaan pois, aletaan keskustella moderoinnista ja vakavasti.Toisaalta vaarana on, että ei keskustella muusta kuin moderoinnista. Sitäkin on nähty.
Toisaalta vaarana on, että ei keskustella muusta kuin moderoinnista. Sitäkin on nähty.
Moderaattoreille plussaa että eriyttivät tuon 'Jennasi'-ketjun offtopicit omaksi ketjukseen:
Huoran tavoitettavuudesta
Tosiaan, on kiirettä varmaan pitänyt. Ensi perjantaina aloitetaan kunnon tykitys. Eikös vaan Entto?En tarkoittanut että se olisi hyvä asia että on kiirettä pitänyt.
Tosiaan, on kiirettä varmaan pitänyt. Ensi perjantaina aloitetaan kunnon tykitys. Eikös vaan Entto?En tarkoittanut että se olisi hyvä asia että on kiirettä pitänyt.
Minusta sinä, Lifti, voisit vähän rauhoittua.
Ja on täällä muutama muukin joilta tulee sellaista tajunnanvirtaa ettei perässä pysy.
Niin modetkin sitten rauhoittuu.
No nyt meni taas hyvät vittuilut lapsiveden mukana. Toivottavasti laitatte ne fight clubin ketjuun että päästään hesen kanssa bondaamaan lisää...