^ bili tuli kaapista ulos
Uutiset:
^ bili tuli kaapista ulos
^
Mun mielestä parempi olis sellanen että voi halutessaan piilottaa kaikki ne viestit joissa ei ole liitettä...🤔
Bili, kenen kuvalle runkkasit^ bili tuli kaapista ulos
Aika hyvä servaus itseasiassa😘
^
Mun mielestä parempi olis sellanen että voi halutessaan piilottaa kaikki ne viestit joissa ei ole liitettä...🤔
Tälle minäkin lämpenen, pelkistä kuvista koostuva foorumi olisi miellyttävämpi selata varsinkin jos voisi vielä filtteroida kaikki karvaperseiset hipsterinutturat pois.
Sehän olisi jurpoin idea, jos näistä kuva- ja gif ketjuista poistettaisiin kommentointi mahdollisuus.
Menkää saatana runkkaamaan sinne poornhuppiin ja mitä niitä nyt onkaan.
Sehän olisi jurpoin idea, jos näistä kuva- ja gif ketjuista poistettaisiin kommentointi mahdollisuus.
Menkää saatana runkkaamaan sinne poornhuppiin ja mitä niitä nyt onkaan.
No vittu, poistetaan kuva- ja gif ketjuista kuvat, jätetään pelkästään kommentointi.
Nythän sen voi jo sanoa, mutta taisi tuo yleisempi tyttöjä koskeva kommentointikielto olla myös sen takia ettei mainosteta toinen toisiamme.
Ei se sääntö ihan pelkästään ilkeilyistä tullut, vaan taisi tulla myös kollegojen liiallisesta jeesaamisesta
Jokusen huomautuksen aiheesta joskus ehkä saanut...
Mutta hitto se "piilomainonta" mahdollisuuksien luominen toisille oli ihan oma hauska taiteenlaji
Ja joojoo, ymmärrän kyllä miksi se ei ole ok kun alkoi lähteen lapasesta. Mutta oli se silti kivaa niin kauan kuin sitä jatkui.
Oih niitä aikoja!
Mitenköhän täällä suhtautuminen olisi...
*ja pian on sääntö ettei tytöt saa kommentoida toisiaan - voitte kiittää sitten minua...*
Nythän sen voi jo sanoa, mutta taisi tuo yleisempi tyttöjä koskeva kommentointikielto olla myös sen takia ettei mainosteta toinen toisiamme.
Ei se sääntö ihan pelkästään ilkeilyistä tullut, vaan taisi tulla myös kollegojen liiallisesta jeesaamisesta
Mutta hitto se "piilomainonta" mahdollisuuksien luominen toisille oli ihan oma hauska taiteenlaji
Ja joojoo, ymmärrän kyllä miksi se ei ole ok kun alkoi lähteen lapasesta. Mutta oli se silti kivaa niin kauan kuin sitä jatkui.
Oih niitä aikoja!
*ja pian on sääntö ettei tytöt saa kommentoida toisiaan - voitte kiittää sitten minua...*
Eli suomeksi sanottua mainostit jotain toista ja sait myös joltain toiselta kehuja omiin ketjuihin?
Muutenhan noita varoituksia ei olisi tullut.
Kuinka nopeaan tämä kirjoitus poistuu?
Oih niitä aikoja!
Eli suomeksi sanottua mainostit jotain toista ja sait myös joltain toiselta kehuja omiin ketjuihin?
Muutenhan noita varoituksia ei olisi tullut.
Kuinka nopeaan tämä kirjoitus poistuu?
Hei, piilomainonta, ei se ihan noin suoraan mene että kehutaan toisia.
Ja tähän vielä se, että nuo tehdään aina omalla nikillä, ei siis mitään multinikkeilyjä.
Syvimmät pahoittelut moderoinnille, tein helmasynnin - koskin tarkasti suojeltuun asiaan ja mainitsin samassa lauseessa useita bannatun ***** nykyisiä nikkejä. Hävettää. Istun nurkassa saipapipa päässä ja toivon että se osoittaa eleenä edes vähän siitä suuresta kunnioituksesta mitä tunnen foorumin linjakasta, oikeudenmukaista ja ennustettavaa moderointia kohtaan.Minäkin olen todella pahoillani, että mainitsin erään satakuntalaisen kirjoittajan aikaisempia nickejä. Yritän muistaa, että näin ei saa tehdä.
Poistin nikkisi lainauksesta, jotta en toistamiseen tekisi samaa rikettä. Ole huoletta, sinuahan ei nämä yleiset mutta kirjoittamattomat foorumilaisia koskevat kohtelutavat koske.Syvimmät pahoittelut moderoinnille, tein helmasynnin - koskin tarkasti suojeltuun asiaan ja mainitsin samassa lauseessa useita bannatun ***** nykyisiä nikkejä. Hävettää. Istun nurkassa saipapipa päässä ja toivon että se osoittaa eleenä edes vähän siitä suuresta kunnioituksesta mitä tunnen foorumin linjakasta, oikeudenmukaista ja ennustettavaa moderointia kohtaan.Minäkin olen todella pahoillani, että mainitsin erään satakuntalaisen kirjoittajan aikaisempia nickejä. Yritän muistaa, että näin ei saa tehdä.