^^tuumin asiaa ja tein kuten ehdotit. Ajattelin että kai mimun olisi tällaisena b..meroituvana vanhana perussuomalaisena k.sosialistina aihetta päivittää asenteitani nykyaikaan. Tässä on ollut aikaa ajatella kun ei noissa tuohivirsuissa oikein viitsi mennä uloskaan kun tuli ensilumi maahan.
Nyt pidän lähes kaikkia ihmisryhmiä tasa-arvoisina,jopa vihervasureita, siitäkin huolimatta vaikka näiltä puuttuukin ymmärrys käsitellä talousmatematiikkaa MUTTA olen aivan varma että he pärjäävät jollain muulla alalla muita paremmin ja ehkä joku päivä selviää mikä se ala on. Mutta valkoisen ylivallan miessukupuolinen edustaja, sen on nyt aika olla hiljaa kun mustaihoiset, ruskeat ja muut sorretut ajavat omaa oikeutettua agendaansa.
Tein kuten ehdotit ja olin viemässä virsut pirtin ylisille mutta tiputin sieltä samalla vahingossa jotain alas ja säikähdyksekseni huomasin sen olevan vanha Afrikan tähti-peli. Mieleeni tulvi muistikuvia lapsuudesta kun pelasimme sitä ja nuo muistot alkoivat ahdistaa minua koska tunnen syyllisyyttä siitä että olen moiseen saastaiseen lautapeliin koskenut.
Nyt koen tarvitsevani kriisiapua tästä järkytyksestäni selviytymiseen. Onkohan Helsingin Yliopistolla se auttava kriisityöryhmä vielä kasassa?