Kahden edellisen kanssa samaa mieltä. Hyvä että keskustelua on ja politiikkaa pysyy omissa ketjuissa, pelit omissa ja rapsoja ei häiritä muilla höpinöillä. Mä rapsaan kun taas tuntuu siltä.
Uutiset:
^Jos odottaa toisilta jotain kannattaisi ekana tarkistaa oma toiminta.Juuri näin.
Yleensäkään en käsitä miksi pitää lukea ketjuja jotka ei nappaa. Mielestäni ne on helppo välttää.
Olisihan se mukava tulla valmiiseen pöytään, mutta kun foorumin tekevät foorumilaiset niin parasta on vain kantaa kortta kekoon. Ties vaikka meikäläinenkin innostuisi taas jossain vaiheessa rapsaamaan.
Mä oon muutaman rapsan tehnyt ja aloitellut aiheeseen liittyviä ketjuja. Entä sinun panos?
Moderoinnilla ei vielä taida olla kokemusta näistä ulkkareiden ja miksei kotimaistenkin dissauskampanjoista. Entisellä forkalla oli ongelmansa, mutta siellä ei näitä panettelukampanjoita yhden postauksen ihmeiltä juuri esiintynyt. Nyt niitä on tämän tästä.
Paljonko lyödään vetoa, että tämäkin arvosteleva postaus häipyy hyvinkin äkkiä täältä???Olisin lyönyt satatonnua, hävinnyt olisit. Yli tunnin ollut jo.
7. Foorumille on sallittua kirjoittaa seksityöntekijöiden tapaamisista raportteja. Näissä raporteissa edellytämme kirjoittajalta tarkkaa harkintaa seksityöntekijän yksityisyyden suojaamiseksi. Tarkat sijainnit ja muut tunnistetiedot tulee jättää raporteista pois. Raportin kohteena olevalla seksityöntekijällä on oikeus pyytää moderaattoreita poistamaan itsestään kirjoitettu raportti.