Tämän saitin porukasta on tehty helvetin hyvä sarja. Katsokaa pari jaksoa sunnuntai lounasta.
Uutiset:
Tämän saitin porukasta on tehty helvetin hyvä sarja. Katsokaa pari jaksoa sunnuntai lounasta.
Voisiko ylläpito lopettaa viestien editoinnin.jos kirjoittajan itse ei itseään nolaa niin ylläpito hoitaa kyllä homman. sovitaanko aikuisten kesken niin että Asperger pokat eivät moderoi. Kiitos ja anteeksi ja olette todella syvältä perseeeeeeeeeeeeestäääääääää!
Poistakaa se saatanan viesti jos ei miellytä, älkää muokatko.
^ Vaikuttaisi siltä että Venäjää ja venäläisiä ei saa kutsua / kuvata r-Tähän olisi kiva kuulla moderaattorien vastaus.
sanalla, mutta erästä suurehkoa eduskuntapuoluetta ja sen äänestäjiä saa ja ehkä pitääkin kutsua toisella r- sanalla.
Moderointi on toiminut ihan ok viime aikoina. Osa pahimmista toisten kirjoittajien henkilökohtaisuuksiin menevistä halventavista nimittelyistäkin on poistettu.Me on asiasta keskusteltu kahdenkin kesken ja sinun aloitteesta mutta jostakin kummallisesta syystä julkisella palstalla et suostu keskustelemaan kanssani yhtään mitään. Sen lisäksi että, aina silloin kun sulla ei ole yksityistä asiaa minulle, suljet minultakin mahdollisuuden lähestyä sinua yksityisesti.
^en ole estänyt sinulta yksityisviestejä. Joskus oli asetus päällä, että viestiä pystyi lähettämään vain ne jotka olin lisännyt kaverilistalle.Mulla oli aiemmin sulle yksityistä asiaa josta olisin halunnut puhua sinulle kahden kesken. Kerro miten se on mahdollista jos estät homman multa ja foorumilla et vastaa viesteihini. Pitääkö meistä kahdesta vain sinulla olla oikeus yv:iden käynnistämiseen vuoropuheluissa?