En ole huomannut että minulta olisi poistettu mitään.
No en ole hirveästi jaksanut kirjoitellakaan, olen kai liian nuori tällaiseen touhuun. Sexworkille kirjoittelin paljon enemmän. Muutamaan otteeseen Legion huomautti minua jostakin seikasta, poisti muutaman kirjoittamani viestinkin mutta bannissa en ollut koskaan. Paitsi että olin chat-bannissa. Siellä oli nimittäin sellainen chat, ehkäpä noin 10 vuotta sitten sieltä saattoi saada naisen. Muistan kerran kun oli tylsähkö kesäilta, kello oli kai 22 ja zättäilin siellä muutaman muun turskan kanssa. No sinne saapui nainen, mulle entuudeltaan täysin vieras mutta muutama viesti vaihdettiin ja todettiin olevamme samasta kaupungista. Muutama viesti lisää ja saatiin sovittua treffit, olin neitokaisen luona vielä saman vuorokauden puolella. En tiennyt naisesta mitään eli kyseessä oli "sika säkissä" tyyppinen kuvio mutta onni oli puolellani, neito oli kaunis ja tarjosi korkeatasoista gfe-palvelua.
No chatista vielä se että myöhemmin siellä ei tavannut naisia, poislukien Neiti Kesäheinä joka ei tainnut olla kaupallinen, toimi chat-valvojana. No eräänä iltana juttelin siellä taas miesseurassa, taisin sanoa aika rumasti Legionista. Legion sattuikin olemaan paikalla, hän oli näkymättömänä. Ja antoi minulle chat-bannit, oli vaikea saada chat-oikeus takaisin, bannissa ei tainnut olla määräaikaa. No tämä Neiti Kesäheinä oli vissiin puhunut puolestani Legionille ja minut armahdettiin. Tai sitten kaikki oli yhtä suurta kusetusta, Neiti Kesäheinä saattoi olla ihan sama tyyppi kuin Legion tai mistä minä tiedän.