Mä en oo huomannut mitään, en ainakaan muista mitään, mutta hyvä jos moderointi on ollu hereillä.
Ja ihan sika hyvä ettei täällä ole jotain vanhoja juttuja sekottamassa tän päivän pölinöitä.
Uutiset:
Mä en oo huomannut mitään, en ainakaan muista mitään, mutta hyvä jos moderointi on ollu hereillä.
Jos joidenkin jäsenten välillä on jotain vanhoja juttuja ja erimielisyyksiä opiston ajoilta, niin eiköhän ne kannata selvittää privana.
Jos joidenkin jäsenten välillä on jotain vanhoja juttuja ja erimielisyyksiä opiston ajoilta, niin eiköhän ne kannata selvittää privana.
Tähän voisi lisätä myös muiden foorumien jutut.
Toinen juttu olisi, että kaikenlaisten poliittisten(ympäristö yms.) kysymysten sotkeminen lähes ketjuun kuin ketjuun estettäisiin varsinkin kun foorumilta löytyy ihan omakin ketjunsa näitä varten.Olen samaa mieltä, vaikka jonkun poliitikon sanomiset tekisivät miten onnelliseksi tai surulliseksi tahansa. Pistäköön Politiikka naruun nämä.
Ihan hyvin tää on toiminut, mutta pientä skarppaamista haluaisin ettei eräältä toiselta foorumilta peräisin olevaa jaagaamista sallittaisi täällä.Tuota mainitsemaasi jaagaamista olen huomannut olevan ja typeriää vihjailua. Toisen foorumin juttujen laajentamista tänne. Myönnän itsekin siihen sortuneeni.
Toinen juttu olisi, että kaikenlaisten poliittisten(ympäristö yms.) kysymysten sotkeminen lähes ketjuun kuin ketjuun estettäisiin varsinkin kun foorumilta löytyy ihan omakin ketjunsa näitä varten.
Myös rapsoissa on epätasaisuuksia, jonkun kuvaaminen pyöreäksi poistuu ripeästi kun taas raportoitu yksityistietojen paljastus saa olla useamman päivän.
Myös rapsoissa on epätasaisuuksia, jonkun kuvaaminen pyöreäksi poistuu ripeästi kun taas raportoitu yksityistietojen paljastus saa olla useamman päivän.
Siis olen käsittänyt niin, että palveluntarjoaja saa pyytää oman rapsan poistamista.
Silloinhan se poisto ei ole moderaattorien oma mietintä ja päätös.
Eikös se näin mene.
Aika vaativa homma olla kaikille mieliksi yhtä aikaa.
Tsemppiä sinne ylläpitoon.
Tanhupallo on ihana ja melkein rakastuin häneen ( siis siihen TV:n tyttöön). En tiedä, miksi kommenttini poistettiin yks kaks ja suit sait