Mitä muuten Suomessa markka-aikana veloitettiin esim 30U/60min palveluista? Itselläni ei siihen aikaan vielä kokemusta asiasta, koska olin vielä nuori poika.
Uutiset:
"Markka-aika" kattaa aika pitkän ajankauden
Varmaan kattaakin, mut jos sulla on kokemuksia, niin laita ihmeessä viestiä. Siis niistä ajoista
Totta, itsellä on ihan ysärin loppu kokemukset. Ja sieltäkin todella hatarat muistot"Markka-aika" kattaa aika pitkän ajankauden
Varmaan kattaakin, mut jos sulla on kokemuksia, niin laita ihmeessä viestiä. Siis niistä ajoista
Tarkoitin lähinnä teitä ketkä muistavat niiltä ajoilta jotain niin voisitte heittää vuosikymmentä siihen kylkeen. 80-luvun markka on melkein tuplasti sen mitä 90-luvun lopun markka.
Muistan 350 markkaa puoltuntia. Siinä ne pyöri nuorilla viron tytöillä.
Kiitos tiedosta Hetvield. Tiesin että sinuun voi luottaa. Älä juo sit mun kaljoja. Nimittäin ajattelin käydä aikakoneella 1990-luvulla tänä iltana , eli älkää ihmetelkö misä se Hese ong. Toivottavasti saan pankkiautomaatista ulos markat tai muuten pitää pistää shekkivihkoa laulamaan.
Tässä hintatietoja mitä autopanot on maksanut markka-aikaan
https://youtu.be/FOkpXH_r7aY
T: Väiski
Kiitos tiedosta Hetvield. Tiesin että sinuun voi luottaa. Älä juo sit mun kaljoja. Nimittäin ajattelin käydä aikakoneella 1990-luvulla tänä iltana , eli älkää ihmetelkö misä se Hese ong. Toivottavasti saan pankkiautomaatista ulos markat tai muuten pitää pistää shekkivihkoa laulamaan.
Vitun sekopää. Hyvää matkaa, älä tuu takaisin