(psykologinen oivallus psykologian opiskelijalta).Veikkaan, että et ole pääaineopiskelija, vaan teet avoimessa.
Uutiset:
(psykologinen oivallus psykologian opiskelijalta).Veikkaan, että et ole pääaineopiskelija, vaan teet avoimessa.
Joidenkin kaa väittely on vain yhtä tyhjän kanssa.
”Hei! Olen vastuullinen ja tein yhteiskunnalle palveluksen. Kelatkaa vein annoksen joltain yhteiskunnan pyörimisen kannalta tärkeässä ammatissa olevalta riskiryhmäläiseltä”.
Tarkoitukseni ei ollut kyseenalaistaa mielenterveyttäsi. Arvioin ainoastaan mahdollisuuttasi päästä pääaineopiskelijaksi. Se on vaikeaa.(psykologinen oivallus psykologian opiskelijalta).Veikkaan, että et ole pääaineopiskelija, vaan teet avoimessa.
Muutama kymmentä opintopistettä on plakkarissa, joten veikkauksesi osui tällä kerralla nappiin. Olen tainnutkin aiemmin jo kertoa tästä avoimen opinnoistani, jotka eivät taatusti olisi sujuneet näinkään pitkälle, jos minulla olisi nykyisessä elämässäni mielenterveyden kanssa häslinkiä. Hoidettu on juu aiemmin masennustiloja ja traumaperäistä stressiä, jota ei enää oikeastaan sen jälkeen ole ollut, kun vuonna 2019 tein pysyvän raittiuspäätöksen vieroittautua huonon esimerkin seurasta, päihdeporukoista ja kognitiivisia kykyjä heikentävistä eli täysin turhista päihteistä.
Mistä tiedän, että olen mieleltäni terve? Siitä, että pääsin vaginoplastian leikkausjonoon, olen saanut hyviä kurssiarvosanoja ja yhden kiitettävänkin arvosanan psykologian kurssista, ja tilastotieteen johdanto- ja jatkokursissista olen tainnut saada täyden femman eli 5:n, joka yliopisto-opinnoissa paras mahdollinen arvosana. Lisäksi suunnittelen ympäristö- ja luonnonsuojelutoiminnassa erinäisiä projekteja ja jatkelen seksityötäkin turvallisin mielin, kun en häiriköistäkään päiviäni perusta. Perustan ne raa-alle työnteolle ja kehittymisen oppimismoraalille. Vapaa-aika kuluu itsetehdyn ruoanlaitossa ja musisoinnin sekä rakkaani ja ystävieni parissa.
Ja olen myös ollut halukas oppimaan virheistäni syyntakeisena ja elämästä sekä muista ihmisistä nykyään paremmin vastuuta ottavana ihmisenä läheisistäni huolehtien, sekä tietenkin avoin uusien asioiden ja ideoiden oivaltamiselle ja oppimisen työstämiselle kokemusten kautta, joten ihan tyhmänähän minua voidaan tosiaankin pitää.
Voi teitä hupsuja Tietystihän rokotettavaksi pääsee vain, jos on yhtä aikaa kaikkia neljää: sairaalloisen lihava, kakkostyypin diabeetikko, HIV-positiivinen ja kalju.
Eli luonnollisesti me kaikki suomihorot olemme jonossa ensimmäisinä.
Voi teitä hupsuja Tietystihän rokotettavaksi pääsee vain, jos on yhtä aikaa kaikkia neljää: sairaalloisen lihava, kakkostyypin diabeetikko, HIV-positiivinen ja kalju.
Eli luonnollisesti me kaikki suomihorot olemme jonossa ensimmäisinä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/98fb405b-d93f-47d6-adcd-711559e49a7b
Iski tuollainen silmään. Ton artikkelin pohjalta Espoossa ei edes kysytä riskiryhmään kuulumisesta.
Paitsi Nina, koska hän ei ole enää kalju, vaan blondi. Joten Nina jää ilman rokotusta.
Paitsi Nina, koska hän ei ole enää kalju, vaan blondi. Joten Nina jää ilman rokotusta.
Ai vitsi, pitäiskö vetää kesäkalju
En ole kyllä muutenkaan ekana rynnimässä rokotettavaksi, pitää ensin katsoa kuin moni rokotetuista heittää lusikan nurkkaan.