Tuo pökrääminen voi myös olla ihan vaan jännityksestä/piikki pelosta. Kuuntelin kun piikin jälkeen viereisessä loosissa henkilö meinasi pyörtyä jo siihen kun koitti nousta ylös. Sanoikin sitten että johtuu siitä kun pelkää piikkejä ja jännitti ihan hirveästi.
Mietin siinä että pisteet todellakin siitä ettei kuitenkaan skipannut noita piikkejä, vaikka hänelle itse piikittäminen ei ollut helppo kokemus.
Mä jotenkin ymmärrän, vaikken ole piikkipelkoinen. Oon käynyt nyt viimeisten 3kk sisällä molemmissa koronarokotuksissa ja hain myös tbe-, eli punkkirokotteet samoihin aikoihin. Ihan joka rokotuksen jälkeen kotiin ajaessa huimasi niin helkutisti että ajelin pikkuteitä jos tarvii pysähtyä Taatusti vaan psyykkeestä kiinni, kun ajattelin ehkä jossain alitajunnassa että nyt tulee jotain, etenkin kun en kiltisti jäänyt pitkään istuu ja odottelee. Mutta ei tullut mitään mistään, käsi kipeenä vajaa vuorokauden molempien koronapiikkien jälkeen.
Edesvastuutonta lähteä ajamaan autolla, jos ei ole edes ajokunnossa.
En kokenut etteikö ois ollut ajokunnossa, mutta huimasi se ajatus kai että jos jotain tulee. Turha tuo sun kommentti.
Nimenomaan sen takia se 15-20min odotus on että nähdään tuleeko pyörtymistä. Pyörtyminen tapahtuu niin nopeaan, että ei autolla sivuun aja.
Turha sinun on puolestella, jos olet kolme kertaa lähtenyt heti ajamaan. Vieläpä tietoisesti kun kirjoitat, että huimannut joka kerta.