Pituushyppääjät, 7-ottelijat, seiväshyppääjät esim. kyseisten lajien naisilla peput mun makuuni.
Uutiset:
Pyöreä. Kun käsi vaeltaa reittä pitkin helman alle, niin se törmää pakaraan! Se näyttää kauniilta, se tuntuu jumalaiselta, taidan perustaa tähän pohjautuvan uskonnon!
^Minä liityn heti...
Pyöreä. Kun käsi vaeltaa reittä pitkin helman alle, niin se törmää pakaraan! Se näyttää kauniilta, se tuntuu jumalaiselta, taidan perustaa tähän pohjautuvan uskonnon!^Minä liityn heti...
Liityn joukkoon, peppuja tulee taivasteltua ja niiden edessä tai siis takana polvisteltua muutenkin sen verran paljon että kyllä se jo uskonnosta käy.
Liikuntaa harrastavan miehen tiukka peba vaellushousuissa 🤤
Pitäisiköhän ostaa vaellushousut.🤔 Tiedä silti onko mun perseessä tiukkaa kuin reikä. Sekin vain ekalla työnnöllä...?
Pitäisiköhän ostaa vaellushousut.🤔 Tiedä silti onko mun perseessä tiukkaa kuin reikä. Sekin vain ekalla työnnöllä...?
Kannatan! Ko ostaa vaellushousut ja käyttääkin niitä tarkoitetulla tavalla niin saattaa vahingossa persekin tiukentua.
En tajua mikä tässä ns. Kittilän kansallispuvussa on mutta jotain nuo pöksyt vaan tekee 🥵https://www.revolutionrace.fi/miehet/housut/ulkoilu-vaellushousut/nordwand-pro-pants-men?Size=M&Color=2301 Ja kiva että tuolla on myös pyllykuvia
Semmoone mis on ne jalat ja torso vielä paikoillaan.