^ Mua nyt lähinnä vituttaa yks känniääliö, joka torstai-putken aloitettuaan alkaa haukkumaan tyttöjä kuvaketjuissa. Lähinnä harmittaa uudempien tyttöjen puolesta, jotka ei vielä tiedä tyypin olevan alkoholisoitunut umpimulkero. Kun muuten täällä ei ole tapana kuitenkaan ollut kuvaketjuissa käydä dissaamassa. Jos ei tykkää, voi olla hiljaa. Tai yrittää kenties löytää jokaisesta jotain kaunista sanottavaa? On se sitten hymy, tissit, perse, hiukset tai mikä vaan.Sexworkilla oli sääntö jonka mukaan kuvaketjuihin ei saanut laittaa negatiivista kommenttia. Poikkeuksena oli yksi ketju jonka muistaakseni Venla avasi, sinne sai laittaa kriittistäkin kommenttia, muistaakseni sellaista ei kuitenkaan juurikaan tullut, jos lainkaan. Ja jos ei halunnut haukkuja niin sitten laittoi kuvat niihin muihin ketjuihin.
Joo. Ei mulla muuta. Taisin sittenkin löytää Enkulin piirteitä takaisin 🙏
Voisi olla ihan hyvä sääntö tännekin.
Uskoisin, että jokainen vähänkin käytöstapoja tai sosiaalisia taitoja omaava osaa olla haukkumatta. Ei se täälläkään mun mielestä yleistä ole, että haukutaan. Mutta ei se tietty tarvitse kuin sen yhden mätäpaiseen, että ei sitten jaksa/halua laittaa mitään.