Hei pojat! Mä tiedän mikä auttaa. Toxic masculinity the greatest power of the universe
Uutiset:
Hei pojat! Mä tiedän mikä auttaa. Toxic masculinity the greatest power of the universe
Miehen pitää olla oikeasti mies eikä mikään ruikuttava tuulennussima vinkuheinä.
Miehen pitää olla oikeasti mies eikä mikään ruikuttava tuulennussima vinkuheinä.
Aamen, vaikka en edes kirkkoon enää kuulu yhden seurakunnan vittuilun takia.
Mites nää miehisyyttään häpeävät miesfeministit (Miehet Ry) yms. sopii tähän kuvaan?
Mites nää miehisyyttään häpeävät miesfeministit (Miehet Ry) yms. sopii tähän kuvaan?
Munat pois, hame päälle ja karjujen panoleluiksi!
^ Rankka tarina mutta valitettavasti tuollaista tapahtuu ihan oikeasti.
^ Rankka tarina mutta valitettavasti tuollaista tapahtuu ihan oikeasti.
Miehillä on logiikka mutta naiset pystyy käsittelemään tunteitaan paremmin.
Äskeiseen liittyen:
Tässä kuulin juttua yhdeltä kaivinkoneurakoitsijalta kun oli mennyt maataloon kysymään mistäpäin kaivetaan sarkaojia.
Emäntä oli ollut pihassa ja kun oli kysytty että missä se isäntä on niin vastasi että navetassa. Kaivinkonemies oli sitten mennyt navettaan ja huomannut että siellähän se isäntä oli, seisoi lyhyellä jakkaralla ja pani lehmää ja huomatessaan vieraan säntäsi housut nilkoissa heinälatoon. Urakoitsija tuli navetasta pihalle ja emäntä kysyi että näkyikö siellä isäntää ja oli kuulemma ollut melko vaikeata olla pokkana ja sanoa että eipä näkynyt.
Vielä vaikeammaksi tilanne oli muuttunut kun isäntä ilmestyikin siihen samantien heinäladosta ja alkoi puhua säistä sun muusta ihankuin ei olisi navettaepisodia ollut ollenkaan.
Aamen, vaikka en edes kirkkoon enää kuulu yhden seurakunnan vittuilun takia.
Et kuulu kirkkoon? Mikäs mies sinä sitten oikein olet? Et kai vaan ilmestyskirjan peto tai neljä ratsastaa yhdessä miehessä?
En ainakaan mikään vitun hihhuli.