Suomalaiset ovat luonteelta kylmiä ja laskemoivia ja huonoja asettumaan toisen asemaan. Vaikka Banana alustus oli provo tai juhannuspurkaus, en yleistäisi asiaa vain naisille.
Kaikki ihmiset haluavat omilla asettamillaan kriteereillä mahdollisimman viehättävän ja ihanteellisen kumppanin, jonka vaan voivat saada.
Komeana nuorena miehenä Heseä yritti iskeä naiset(joskus jopa miehet), jotka pelasi divarissa ja Hese valioyksilöliigassa. Naiset yrittivät vedoten omaan epäedulliseen ulkonäköön ja itkuun, ja ties mihin keinoihin, vaikka seurustelin toisen naisen kanssa, jonka kerroin, jotta helmarit lentäisivät tiehensä antaisi minun jatkaa iltaa kavereideni kanssa. Ei mennyt perille. Mutku mä haluun.
Tuosta edellisestä tuli mieleen, että monet ihmiset arvioivat oman markkina-arvonsa korkeammaksi, kun se todellisuudessa on, ja siksi ovat sinkkuja, kun eivät suostu myöntämään itselleen, että se tavallinen ja mukava ihminen, jonka kanssa saisi hyvän parisuhteen aikaan, ei kiinnosta.
Mitä minä yritin sanoa oli, että on kylmiä ihmisiä, jotka vievät toisten rahat ja tarjoavat vastineeksi seksiä(pillua) ja on kylmiä ihmisiä, jotka pettävät kumppania tai itseään maksaessaan seksistä ja kuvittelevat olevansa johnnytepposia, joita kaikki naiset haluaa.
Nyt miä pulahan järveen. Pärjäilkää.