kiitos ihanasta kommentista <3
mä taidan tosiaan olla yks harvoista palveluntarjoajista tässä maassa kenen työminä ja siviiliminä on näin päällekäiset, se nyt oli vähän niinku seuraus siitä että tulee julkisuuteen nimenomaan isa häkkisenä, ei ihanana isana tai jollain tekaistulla nimellä. sen perusteella mitä mä olen tavannut mun kollegoita, ei mun mielipiteet ole erityisen poikkeuksellisia. useimmilla vain on se mahdollisuus että he hoitaa työnsä alter egonsa kautta.
mä tein jo kauan sitten periaatepäätöksen etten aio olla vapaa-aikanani asiakaspalvelija ja ylläpitää joka päivä joka kanavassa sellasta jotain rakastavaa ja pullantuoksuista kuvaa itestäni. mun somet ei oo onlyfansia lukuunottamatta koskaan olleet tarkoitettu tai suunnattu asiakkaille, vaan mun kavereille ja ystäville, kollegoille ja muille yhteiskunnallisesti ja poliittisesti aktiivisille vertaisille. se et myös asiakkaat voi käydä lukemassa niitä tarkottaa et asiakkailla on mahdollisuus nähdä millainen mä olen nimenomaan työni ulkopuolella, ei sitä, että mun someista vois käydä kattomassa millanen mä olen työaikana.
tai niinku, jos ihmiset aikoo olettaa että mä olen töissä ja asiakaspalvelijana yhtä kärkäs ja provosoiva kuin jossain twitterissä, jonka koko pointti alustana on että siellä ollaan mahdollisimman kärkkäitä ja provosoivia, niin... no. ei kai siinä sit
asiakaspalvelu ja tunnetyö ylipäätään vie energiaa ja on varattu ihmisille, ketkä maksaa siitä. se on se mun tarjoama palvelu ja se missä mä olen hyvä. etuoikeus nauttia siitä millaista seuraa mä olen yksityisesti ja kahden kesken, kun mä otan toisen jokaisen tarpeen huomioon, ja teen kaikkeni että toisella ois rentoutunut, turvallinen ja haluttu olo, kuuluu vain mun asiakkaille. sen tarjoaminen twitterissä olis lähinnä helmien heittämistä sioille.
Tuskin teistä monikaan tietää millainen se ihana pt joka palvelee ja miellyttää teitä tapaamisella taivaisiin on siviilissä. Isa tuli omilla kasvoillaan julkisuuteen duunistaan ja sen seurauksena siviilirooli somessa näkyy myös asiakkaille jos sitä etsivät.
Olen tavannut Isan pari kertaa ja on tapaamisella ihana nainen. Tapaamisen ilmapiiri varmaan muuttuisi jos asiakas alkaisi manspleinaamaan millaisia "huorat oikeasti ovat", itselläni oli aivan muut asia mielessä. Yksi toive toteutui jopa huimasti yli odotusten!
Suosittelen niille joilla on mielessä seksi nuoren naisen kanssa. Jos sinulta lipsahtaa seksin aikanakin jokaiseen lauseeseen "vihervassari", "nats'pelle" tai "telaketjufeministi", niin löytänet tarpeillesi sopivan purkautumiskanavan jostain muualta.