Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tunnustamisketju.  (Luettu 81557 kertaa)

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tunnustamisketju.
« Vastaus #760 : Helmikuu 14, 2025, 21:30:02 »
Tunnustan, että viimeisen vuoden aikana olen käyttänyt vähän liikaa rahaa hupakointiin.
Täytynee alkaa taas vähän elvyttää vanhaa käsityöharrastusta.

Jep, tämä on kyllä koukuttava harrastus joka vie helposti mennessään. Itsellä on mennyt keskimäärin kymppitonni vuodessa, joka on tietysti melkoinen määrä. Välillä tulee mietittyä, mitä kaikkea muuta sillä rahalla olisi saanut, mutta toisaalta ei ole tullut mieleen mitään tärkeämpääkään.  :drinking:
Livekonsertit 2025: 2  (2024:20)

Poissa wellu

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #761 : Helmikuu 14, 2025, 21:57:03 »
Joo kyllä liian paljon menee tuloihin nähden.

Poissa Pataässä

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #762 : Helmikuu 14, 2025, 23:52:58 »
Tunnustan, että viimeisen vuoden aikana olen käyttänyt vähän liikaa rahaa hupakointiin.

Pakko tunnustaa samaa. Mutta on ollut sen arvoista

Itselläni on myös vähän sama tilanne, mutta toisaalta ikää alkaa olla jo sen verran, että ei elämän tarvitse olla enää pelkkää säästämistä. Voi myös nauttia palveluista ja se on todella ollut sen arvoista.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #763 : Helmikuu 15, 2025, 00:02:08 »
Mulla on mennyt ilmeisesti just sopivasti, aina kun tulee liksa, niin mahtuu vielä tilille ettei valu yli 😁ja toisaalta pohjakaan ei ole ollut näkyvissä. Aikaisemmin olen sijoitellut kaikkeen jonninjoutavaan, kuten osakkeisiin, raaka-aineisiin, jne. Sitten sijoittelin jälkikasvuun. Viimeajat olen sijoittanut itseeni, hauskaa on ollut. Mahtavia kohtaamisia ja mielenkiintoisia ihmisiä.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Gentleman Tampere

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #764 : Helmikuu 15, 2025, 00:31:41 »
Mulla on mennyt ilmeisesti just sopivasti, aina kun tulee liksa, niin mahtuu vielä tilille ettei valu yli 😁ja toisaalta pohjakaan ei ole ollut näkyvissä. Aikaisemmin olen sijoitellut kaikkeen jonninjoutavaan, kuten osakkeisiin, raaka-aineisiin, jne. Sitten sijoittelin jälkikasvuun. Viimeajat olen sijoittanut itseeni, hauskaa on ollut. Mahtavia kohtaamisia ja mielenkiintoisia ihmisiä.

Menikö treffit hyvin?

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #765 : Helmikuu 15, 2025, 01:48:00 »
Kiitos kysymästä, meni kivasti. Oikein miellyttävä nainen, helppo ja luonteva ilta. Yhteistä maaperääkin löytyi usealta suunnalta. Hyvänä merkkinä se, että kummallakaan ei ollut tarvetta täyttää hetken hiljaisuuksia.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 15, 2025, 01:56:43 kirjoittanut äRHäkkä »

Poissa Merkonomi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #766 : Helmikuu 15, 2025, 01:58:30 »

Ei ollenkaan huono ajatus. Ja vaikka kuinka olisi rahamies niin pieni tauko tekee aina hyvää. Suosittelen kaikille hupakoimattoman helmikuun viettoa. Tai  huhtikuuta, jos sopii paremmin. Voi kokeilla vaikka meditointia tai joogaa käsitöiden lisäksi
Tjohej va de går mellan pattar o lår

Poissa ThomasDundee

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #767 : Helmikuu 15, 2025, 02:08:39 »

Suosittelen kaikille hupakoimattoman helmikuun viettoa. Tai  huhtikuuta, jos sopii paremmin.

Se juna meni jo, helmikuun osalta. Huhtikuuta voisi yrittää.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 15, 2025, 02:13:53 kirjoittanut ThomasDundee »

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #768 : Helmikuu 15, 2025, 07:25:59 »

Ei ollenkaan huono ajatus. Ja vaikka kuinka olisi rahamies niin pieni tauko tekee aina hyvää. Suosittelen kaikille hupakoimattoman helmikuun viettoa. Tai  huhtikuuta, jos sopii paremmin. Voi kokeilla vaikka meditointia tai joogaa käsitöiden lisäksi
Todella huono idea.

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #769 : Helmikuu 15, 2025, 08:19:57 »
^ Erittäin hyvin sanottu!

Poissa Prophat

• Sr. Member
  • Galleria (1)
« Vastaus #770 : Helmikuu 15, 2025, 10:36:52 »
Itseasiassa... Tunnustan, toi meditaatio jooga huhtikuu juttu herätti hahmotelman. Kysyin vakkarilta miten olisi meditaatio/jooga sessio omalla twistilla... Innolla odottelen mitäs hän tästä tuumailee...
2025: 3:1 ut:1 v:2