No siis halusin avata tarkoituksella tämän keskustelun itseäni koskevien spekulaatioiden vuoksi. Että siis olenko oikeasti joku häiirintynyt sekopää ja uskooko tuon kirjoittamia juttuja tosissaan, tuntuivat aiemmin menneen tämmöiset spekulaatiot joissakin aiemmin keskusteluissa. Saatan toki muistaa ja tulkita joskus asioita väärinkin.
Olen oikeasti halukas kehittämään elämääni ja itseäni sekä hankkimaan ongelmiini apua ja siksikin avasinkin tämän keskustelun, että olen ajoittain ylivilkas kirjoittelija enkä varsinkaan aiemmin aina miettinyt sanojani niin tarkasti, ja nykyään pystyn paremmin hillitsemään omia impulssejani, etten lähtisi niin helposti mukaan kaikkiin juttuihin ja varsinkaan alkaisi syyttelemään ja mollaamaan ainakaan itse ketään. Tiedän, että minulla on kuitenkin edelleen kehitettävää itseni kanssa, mutta todellisia ongelmia itse itseni kanssa mielenterveydellisesti minulla ei siis ole todettu enkä ainakaan tunnista muutoin kuin sitten ADHD:n näkökulmasta, joka taasen ei ole virallisesti luokiteltu mielenterveydenhäiriöksi, vaan että käytös ja ulosanti nyt saattaa muutoinkin olla välillä tällaista hieman omituista aika ajoin ja sen toki myönnän.
Ja juu, olen todistellut elämääni, opiskelujeni etenemistä sun muuta, mutta toivoisihan sitä, että sanani otettaisiin yleisemminkin vakavammin, vaikka olenkin erilainen, kuin että joutuisi kaikkia tekemisiäni ja sanojani aina todistelemaan pitääkseen puheitani yhtään uskottavina siksi, että olen vain erilainen, mutten haitaksi asti halua kenellekään olla.
Myös tuo aiempi päihdehistoriani ja ongelmallisiin ihmissuhteisiin hyppiminen ja välillä hieman levoton kirjoittelu täällä Seksisaitilla reilun vuoden ajalta on periaatteessa selitettävissä tämän oman vaivani vuoksi. Olin jo peruskouluaikana lapsena ja nuorena tällainen poikkeustapaus sekä välillä pärjäsin paremmin erityisluokassa häiriöherkkänä.