Olen käynyt parin naapurissa ilmoittelevan nuoren neidin luona viettämässä laatuaikaa.Keskustelussa tullut ilmi muiden huorien lähestyminen puhelin,viestein tai sähköpostitse.Kaikissa on kyselty millä hinnalla seksiä he myyvät ja antaneet ohjeet mitä pitää pyytää.Eli se vanha Huoramafia on voimissaan ja seuraa ilmoittelijoita ja koittaa ohjeistaa uusia/vanhoja hintojen suhteen.Lisäksi ovat kyselleet soittajien puhelinnumeroita että saisivat niitä talteen,lisäksi kyselleet että miten asiakkaat käyttäytyvät.Myös onko käytössä Fonecta Carter ja löytyykö soittajille yhteystietoja sen kautta, mitä voisivat kerätä talteen.
Hyvin tuomittavaa ja arveluttavaa toimintaa.
Kerroin heille Huoramafiasta ja sen toiminnasta, lisäksi sen että aikoinaan luin joka viestin entisen opiston suljetulta kanavalta huorille tarkoitetusta osista.
Niin nämä tytöt olivat kauhuissaan ja kokivat tämän lähestymisen ahdistavana,häirintänä ja miettivät rikosilmoitusta lähestyneistä huomista.
Neuvoin tekemään rikosilmoituksen perustuen laittoman tiedon keräämiseen ja uhkailuun.Koska uhkailua heitä kohtaan on ollut yhteydenotoissa, luin sähköpostit itse.
Hyvin tuomittavaa ja arveluttavaa toimintaa.
Kerroin heille Huoramafiasta ja sen toiminnasta, lisäksi sen että aikoinaan luin joka viestin entisen opiston suljetulta kanavalta huorille tarkoitetusta osista.
Niin nämä tytöt olivat kauhuissaan ja kokivat tämän lähestymisen ahdistavana,häirintänä ja miettivät rikosilmoitusta lähestyneistä huomista.
Neuvoin tekemään rikosilmoituksen perustuen laittoman tiedon keräämiseen ja uhkailuun.Koska uhkailua heitä kohtaan on ollut yhteydenotoissa, luin sähköpostit itse.