Ikävintä on että jo pelkkä epäilys tällaisesta suomihuorien juoruringistä saa runkkuringin kalpenemaan omaan viattomuuteensa
Juuri tästä syystä tää homma minua vituttaa. Ei mitään häpyä.
Mun negatiiviset tiedot päättyy vuodelle 2019. Sen jälkeen olen kuullut pelkkää positiivista mutta en vittu halua enää nähdä MITÄÄN
Mimmeillä meni juoruaminen ja vertaistuki sekaisin sexworkillä. Kuka luulee nuolevansa pillua hyvin hihihii..mutta onnistuukin käyttämään hampaita...hihihii.
Älkää antako seksin sumentaa mieltä. Huorat on ihmisiä. Osa luotettavia ja osa ei. Puheet kannattaa aina ottaa skeptisesti. Älkää siis sokeasti luottako minuun kun ette ole omin silmin nähneet. Katsokaa omin silmin mikä puolustus tässäkin ketjussa oli. Tuolla jopa vähän vihjattiin että valehtelen hihihii. Piti lyödä kovaa vasten. Kuka luulee nuolevansa pillua hyvin hihihii...mutta onnistuukin käyttämään hampaita..hihihii.
Jos olette olleet pitkään näissä karkeloissa, sanotaan nyt vaikka kymmenen vuotta. Ei tää ole ensimmäinen kerta kun asia nousee tapetille. Kuka luulee nuolevansa pillua hyvin hihihii...mutta onnistuukin käyttämään hampaita..hihihii..
Sexworkin poistuminen hetkeksi oli hyvä juttu, koska en ole nähnyt mitään ja pikkulinnut laulaa että asiakkaista puhutaan kunnioittavasti. Mutta mä yritän homnata myyrän niin katsotaan pitääkö tiedot paikkaa
Siis mulle on ihan sama mitä minusta puhutaan, mutta en voi katsoa tuollaista paskanjauhantaa ja miehet runkkuringissä kun itse harrastetaan = kenellä on mikropenis hihihii...vitun kaksinaamaiset apinat. Ei todellakaan kaikki. Hyvin pieni osa!
Kenellä on huonot hampaat...hihihii..vitun runkkarit!