Hieno ketju. Nyt aletaan olla asiassa.
Pari kommenttia kuitenkin. Huoramafia ei ole kamalan tehokas. Tässä copy/pastattu raporttini helmikuulta toisella sivustolla, maaliskuussa en pannut kertaakaan.
Ensimmäinen kävijä oli thaikkuneitonen, joka halusi käynnistä 130€. Luulin kyseessä olevan puoli tuntia eli tyhjennys, mutta jäikin yöksi. En heittänyt ulos.
Toinen käynti oli kolmekymppinen venäläisneitokainen, jonka myös tilasin tyhjennykselle. Puoli tuntia oli 150 euroa, mutta käynti oli yllärin kera. Otti kaverin mukaan. Panin molempia.
kolmas oli normi 20+ neito, joka halusi tunnista 200 euroa.
Siispä yhteensä neljä neitokaista ja rahaa paloi 380 euroa.
Oli vähän outo kuukausi, sillä en valitse hinnan mukaan. Noin vaan sattui käymään ja ylläreitä oli useita.
Olisin valmis maksamaan Veras 150€ puoli tuntia. Olen yrittänyt maksaa, mutta hän ei ole huolinut minua asiakkaakseen. Voi johtua iästäni, jota en ole valehdellut riittävän alas, tai sitten on tunkua. Minulla hinta ei ole valintaperuste vaan laatu ja parikymppisestä törötisuisesta blondista kaupungin korkeimmilla korkkareilla nyt vaan kuuluu maksaa vähän enemmän.
Aurora Mature kertoo kovista tuloistaan. Minä luulen, että 2000 kuukausituloihin jopa verojen jälkeen pääsee kohtuullisen moni Suomessa. Yrittäjän eläkemaksuja en maksaisi missään nimessä 3000 kuussa. Kannattaa maksaa riittävästi, mutta sijoittamalla itse tienaa enemmän kuten joku taisi jo todeta.
Listoja ja juoruja näissä piireissä on liikkunut aina. Myös turskat juoruavat, joskin itse olen aika ulkona niistä piireistä. Huorilla on ollut nimilistoja, joissa mainintoja muista kuin asiakkaan vaarallisuudesta. Toivottavasti niiden aika on jo ohi. Poliisit tuskin kovin herkästi näitä asioita lähtee tutkimaan.
Minulla hyvää viiniä, muutama olut ja hiukan vodkaa. Jatkakaa. Tästä ei pääsiäishuvi parane.